مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت از برگزاری جشنواره ملی دعوت به مناسبت ماه رمضان خبرداد و گفت: این جشنواره با مشارکت شبکه‌های یک، سه و پنج، امید، نور، هدهد و شبکه‌های ماهواره‌ای و همچنین مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، ستاد عالی کانون‌های مساجد و وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۶۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵ 18 April 2021

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام محسن آمره با اشاره به اینکه برنامه‌های آستان مقدس بانوی کرامت در ماه مبارک رمضان به علت شیوه ویروس کرونا با بهره‌مندی از ظرفیت فضای مجازی دنبال می‌شود، اظهار کرد: جشنواره قرآنی دعوت به مناسبت ماه مبارک رمضان و به مدت 30 روز از 25 فرودین‌ماه الی 23 اردیبهشت‌ماه 1400 در سه بخش کودک، نوجوان و عمومی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در جشنواره دعوت روزانه یک سؤال از هر جز قرآن کریم برای هر بخش‌های کودک، نوجوان و عمومی به صورت جداگانه مطرح می‌شود و مخاطبان در سنین مختلف می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: این برنامه با مشارکت شبکه‌های یک، سه و پنج، امید، نور، هدهد و شبکه‌های ماهواره‌ای و همچنین مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، ستاد عالی کانون‌های مساجد و وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

وی معرفی دعوت‌گران به حق، صفات آن‌ها و شاخصه‌های مردم انقلابی را از جمله اهداف جشنواره دعوت برشمرد و گفت: جشنواره دعوت با همکاری رسانه ملی هر روز از ساعت 10 تا 11 با پخش از امید، ساعت 14.15 دقیق با پخش از شبکه دو، ساعت 12 با پخش از شبکه شاد و ساعت 13.30 دقیقه با پخش از شبکه هدهد دنبال می‌شود.

آمره با اشاره به اینکه روزانه پنج کارت هدیه 500 هزار تومانی و در مجموع 180 بسته فرهنگی و آموزشی برای کودکان و نوجوانان به‌عنوان جوایز این جشنواره درنظر گرفته شده است، گفت: قرعه‌کشی از میان برگزیدگان هر روز در آیین ترتیل‌خوانی حرم مطهر حضرت معصومه(س) انجام و نتایج آن از صفحات اختصاصی آستان مقدس در شبکه‌های اجتماعی به نشانی ASTANQOM@ منعکس می‌شود.

وی ادامه داد: افراد با مراجعه به نشانی اینترنتی https://fatemi.amfm.ir و یا ارسال عدد 1 به سامانه 30001122 می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار