بیش از ۲۰۰ هزار غذای تبرکی حرم حضرت معصومه(س)در ماه مبارک رمضان میان نیازمندان قم توزیع می شود.
کد خبر: ۹۵۶۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶ 18 April 2021

به گزارش تابناک قم، طرح اطعام مهدوی به مناسبت ماه مبارک رمضان و با هدف توزیع بیش از ۲۰۰ هزار غذای تبرکی حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علی‌ها  میان نیازمندان استان قم با تلاش خادمان حرم مطهر و همراهی کمیته امداد آغاز شده است.

مراسم افتتاحیه طرح اطعام مهدوی با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس بانوی کرامت و امام جمعه قم، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، اکبر میرشکار، مدیرکل کمیته امداد استان، جعفر صباغیان معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد کشور و جمعی از مسئولان حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیه در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد.

آیت‌الله سید محمد سعیدی  در این آیین با بیان این که جای قدردانی و سپاس از مردم وجود دارد که با وجود مشکلات و سختی‌ها میزان کمک‌ها و احسان آن‌ها بیشتر شده است، افزود: این مردم را باید حفظ کرد و در صحنه نگه داشت تا از مسئولان مأیوس نشوند.

او با بیان این که حرم اهل بیت علیهم السلام محل امن و پناهگاه مردم است، گفت: حرم مطهر باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی میزبان زائران باشد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علی‌ها حرم را محل دعا و درخواست از خدا دانست و افزود: همین دعای مردم است که نظام را حفظ کرده و باید با حفظ سلامت جسمی مردم ،سلامت روحی آن‌ها را هم حفظ کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار