مدیرعامل مجمع جوان ستایشگر از آغاز ثبت نام داوطلبان شرکت در پنجمین جشنواره استانی شمیم ریحان ویژه برنامه تجلیل از دختران برتر قم با مشارکت دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم و معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۵۷۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷ 20 April 2021

به گزارش تابناک قم، دانیال اناری در گفت و گویی اظهار داشت: جشنواره شمیم ریحان با هدف شناسایی، معرفی و تجلیل از دختران برتر قم در ۱۲ شاخص و برای پنجمین سال متوالی در دهه کرامت و ایام میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) برگزار خواهد شد.

وی در تبیین شاخص‌های این دوره از جشنواره فوق دختر برتر کارآفرین، دختر برتر ورزشکار، دختر برتر دانشجو و دختر برتر فعال اجتماعی را از جمله آن ذکر کرد و گفت: دختر برتر فعال هنری، دختر برتر فعال فرهنگی، دختر برتر فعال رسانه ای، دختر برتر روستایی، دختر برتر پژوهشگر ، دختر برتر علوم قرآنی، دختر برتر بسیجی، دختر برتر فعال جهادگر نیز از دیگر شاخص‌ها به شمار می‌آید.

مدیرعامل مجمع جوان ستایشگر عنوان کرد: دختران جوان قم می توانند با رعایت موارد شیوه‌نامه از یکم اردیبهشت الی سی و یکم اردیبهشت سال جاری در این جشنواره شرکت نمایند.

وی همچنین با اشاره به شیوه‌نامه شرکت در این جشنواره افزود: دریافت فرم ثــبـت نـام از طریق پــیــام رســان واتس اپ به شماره ۰۹۳۶۳۸۲۰۱۱۱ و تـکـمـیل و ارسال فرم ثبت نام و مستندهای مورد نیاز به آدرس رایانامه shamimrayhan۰۲۵@gmail.com جهت شرکت در جشنواره ضروری است.

وی ادامه داد: توجه داشته باشید که متقاضی می تواند فقط در یکی از ۱۲ محور تجلیل در جشنواره ثبت نام کند که آن را باید در فرم ثبت نام دقیقا مشخص نماید.

وی افزود: تمامی دستاوردهای متقاضی باید دارای سند و مدرک باشد و تصویر آن به همراه فرم ثبت نام ارسال شود، در صورت ارسال نکردن تصویر مدارک لازم ثبت نام ایشان لغو خواهد شد.

 اناری مهلت ارسال فرم ثبت نام و مدارک را از ۱ اردیبهشت تا ۳۱ اردیبهشت اعلام دانست و گفت: پس از آن متقاضی ثبت نام حتی با معرفی نامه اداره‌های دولتی پذیرفته نخواهد بود.

وی یادآور شد: جشنواره شمیم ریحان ویژه دختران جوان بوده و دارای شرط سنی ۱۶ تا ۳۰ سال می باشد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار