ووشوکاران استان قم با انجام تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی متنوع آماده اعزام به پیکارهای ووشو قهرمانی رده سنی جوانان ایران می‌شوند.
کد خبر: ۹۵۷۵۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸ 20 April 2021

به گزارش تابناک قم، دو سال قبل بود که نتیجه حضور موفق در رقابت‌های قهرمانی ووشو جوانان ایران برای استان قم یک دستاورد بزرگ رقم زد، علی کریمی جوان مستعد و آینده‌دار این رشته عضو تیم ملی ایران شد و به پیکارهای قهرمانی آسیا رفت و با شایستگی طلای آسیا را بر گردن آویخت تا مایه افتخار قمی‌ها و ایرانی‌ها شود.

بعد از لغو تمامی رویدادهای داخلی سال 1399 به دلیل شیوع ویروس کرونا، زمان برگزاری رقابت‌های ووشو قهرمانی سال 1400 جوانان ایران در دو بخش بانوان و آقایان اعلام شد و ووشوکاران قم با وجود اینکه محدودیت‌های کرونایی مانع فعالیت اماکن ورزشی است اما به شکل اختصاصی تمرینات خود را پیگیری‌ می‌کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون ووشو، مسابقات ووشو قهرمانی جوانان کشور در دو بخش دختران و پسران تیر ماه امسال در هر دو قسمت تالو و ساندا برگزار می‌شود و ثبت‌نام تیم‌های شرکت کننده در مسابقات بخش آقایان اول تا چهاردهم تیر انجام می‌شود و ووشوکاران روزهای 16 و 17 همین ماه با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

همچنین ثبت‌نام مسابقات ووشو بانوان از 12 تا 19 تیر ماه انجام می‌پذیرد و رقابت‌ دختران ووشوکاران برای کسب رتبه‌های اول تا سوم و دست‌یابی به نشان‌های طلا، نقره و برنز این دوره روزهای 23 و 24 تیر ماه برگزار خواهد شد، در حالی که قم در هر دو بخش نماینده خواهد داشت.

از سوی دیگر فدراسیون ووشو اعلام کرده، ووشوکاران و کادر فنی تیم‌ها باید نتیجه آزمایش کرونا خود را که از آزمایشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت و درمان دریافت کرده‌اند و تاریخ انجام آن 72 ساعت قبل از مسابقات است، به کمیته برگزاری رقابت‌ها ارائه دهند تا مسابقات با تدابیر کامل بهداشتی پیش‌بینی شده توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار شود.

خبر دیگر از ووشو این است که هیات ووشو استان قم از تمامی ووشوکاران هر دو بخش تالو و ساندا برای حضور در لیگ مجازی کشوری این رشته دعوت به عمل آورده است، لیگی که با اهدای حکم کشوری فدراسیون همراه است و بانوان توسط سمانه سلیمانی نایب‌رئیس بانوان هیات و آقایان توسط آقای امیدزاده ثبت‌نام می‌شوند، در حالی که رقابت‌ها بر اساس آیین‌نامه مسابقات لیگ مجازی ووشو به انجام می‌رسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار