استاندار قم از تداوم برنامه هفتگی بازدید از واحدهای تولیدی تحت عنوان «سه شنبه های اقتصادی» در سال جاری خبر داد و گفت: پشتیبانی و مانع زدایی از تولید در استان با تمام توان و جدیت دنبال خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۷۶۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸ 20 April 2021

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست امروز و پس از بازدید از سه واحد تولیدی پارچه، مواد شیمیایی و انواع سیستم های تهویه مطبوع سرمایشی و گرمایشی و همچنین افتتاح واحد تولیدی انواع لامپ های ال ای دی در استان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: برنامه بازدید از واحدهای تولیدی همانند سال گذشته و البته با انگیزه و جدیت بیشتر در سال جاری نیز ادامه خواهد یافت.

وی افزود: خوشبختانه امکان توسعه در بسیاری از واحدهای تولیدی استان وجود دارد و یکی از مصوبات برنامه امروز هم این بود که کمک به این توسعه این واحدها از طریق پرداخت تسهیلات بانکی در دستور کار باشد.

استاندار قم در ادامه تصریح کرد: با تمام قدرت، پشتیبانی از تولید و مانع زدایی از آن را در استان پیگیری خواهیم کرد.

وی در توصیف واحد افتتاح شده انواع لامپ های ال ای دی هم خاطر نشان کرد: تولید این محصول در صرفه جویی مصرف انرژی نقش مهمی دارد، ضمن آن که با افتتاح این واحد تولیدی در استان، ۵۸ فرصت اشتغال نیز ایجاد شده است.

سرمست در عین حال تداوم اجرای برنامه «سه شنبه های اقتصادی» را در سال جاری مورد توجه قرار داد و یادآور شد: برنامه ریزی سال جاری بر آن است که در کنار بازدید هفتگی از واحدهای تولیدی، حتما برنامه افتتاح و یا إحیای واحدهای راکد نیز به صورت جدی در دستور کار قرار داشته باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار