داور بین‌المللی و مطرح بوکس استان قم از سوی مسوولان برگزاری رقابت‌های بوکس قهرمان آسیا برای قضاوت این مسابقات دعوت شد.
کد خبر: ۹۵۷۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹ 21 April 2021

به گزارش تابناک قم، داور مطرح و شناخته شده بوکس قم مجید عباس‌زاده است، کسی که از سال 1394 تا کنون مسوولیت ریاست هیات بوکس استان قم را عهده‌دار است و تا سال 1402 علاوه بر فعالیت داوری خود، مسوولیت ریاست بوکس قم را همچنان ادامه می‌دهد.

حضور عباس‌زاده در بوکس قم به واسطه تجربیات بین‌المللی و برون‌مرزی متعددی که این داور زبده و با تجربه دارد، اثرات مثبتی برای این رشته به همراه داشته، از زمان حضور وی سرمایه‌گذاری چشمگیری در بوکس قم انجام شده و اثرات آن حضور موفق بوکسورهای قمی در مسابقات کشوری، کسب عنوان و سهمیه تیم‌های ملی است.

مجید عباس‌زاده که یکی از چهره‌های شاخص مشت‌زنی قم در بخش داوری این رشته محسوب می‌شود و در چندین میدان معتبر برون‌مرزی قضاوت کرده، کسی که با مدیریت موفق خود علاوه بر درخشش در میادین قضاوت بوکس، یکی از روسای موفق هیات‌های ورزشی قم شناخته می‌شود.

حالا عباس‌زاده یک فرصت جدید برای بوکس قم و نمایش توانمندی‌های خود به دست آورده، این داور سه ستاره بوکس ایران برای قضاوت در رقابت‌های 2021 بوکس قهرمانی آسیا دعوت شده، رقابت‌هایی که از اول خرداد ماه به میزبانی کشور هند در شهر دهلی‌نو برگزار می‌شود و بوکسورهای مطرح آسیایی در آن روی رینگ می‌روند.

نکته جالب توجه این است که مجید عباس‌زاده تنها داور دعوت شده ایرانی از سوی کنفدراسیون بوکس آسیا برای قضاوت در پیکارهای آسیایی امسال است، داوری که قبلا رقابت‌های مهمی مانند بازی‌های کشورهای اسلامی در باکو و مسابقات 2019 قهرمانی آسیا 2019 در تایلند را داوری کرده است.

اردوی تیم ملی بوکس کشورمان برای شرکت در پیکارهای قهرمانی آسیا از چهاردهم فروردین ماه در سالن احمد ناطق نوری آغاز شده و 14  زیر نظر کادر فنی تیم ملی تمرینات خود را آغاز کردند، در حالی که صحبت از اعزام هفت بوکسور کشورمان به این دوره از مسابقات است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار