مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: ورزش قم در حال حاضر سه سهمیه در کاروان ورزشکاران اعزامی کشورمان به بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2021 توکیو دارد.
کد خبر: ۹۵۷۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳ 21 April 2021

به گزارش تابناک قم، رسول منعم اظهار کرد: یک سهمیه المپیک در رشته کشتی از پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان به دست آمده و دو سهمیه پارالمپیک نیز توسط ورزشکاران رشته‌های والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر در کارنامه قم به ثبت رسیده است.

و با اشاره به دستاوردهای مهم ورزش قم در سال سپری شده، عنوان کرد: کسب عناوین متعدد خصوصا در رشته‌های تیمی در پایان سال ۹۹ همچون فوتسال نوجوانان و جوانان فردوس، تیراندازی دختران، بدمینتون بزرگسالان در لیگ برتر، شیمید‌ر در بسکتبال از جمله دستاوردهای مهم ورزش قم محسوب می‌شوند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در ادامه به توجه و حمایت وزارت ورزش و جوانان، مدیریت ارشد استان قم و نمایندگان مردم در مجلس از ورزش اشاره و ابراز کرد: در سالی که سپری شد افتتاح پروژه ورزشی عادیات و تکمیل، مرمت و بازسازی مجموعه ورزشی شهید حیدریان نیز از جمله فعالیت‌های این اداره کل در حوزه زیر ساخت‌ها بود.

وی در ادامه به به پیگیری‌های مردمی در خصوص وضعیت اماکن ورزشی در دوره جدید شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن استان قم در وضعیت قرمز اشاره و تاکید کرد: با تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا، در حال حاضر تمامی اماکن ورزشی تعطیل است و بازگشایی مجدد منوط به نظر این ستاد است.

منعم در پایان به حضور تیم‌های باشگاهی استان قم در لیگ‌های برتر و دسته اول باشگاه‌های کشور اشاره و اظهار کرد: قم با 47 هیات ورزشی فعال، در هر دو بخش مردان و بانوان قابلیت‌های زیادی برای رشد و پیشرفت در بخش‌های مختلف ورزش را دارد و یقینا در آینده از موفقیت ورزشکاران قمی در میادین داخلی و برون‌مرزی بیشتر خواهیم شنید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار