رئیس هیأت جودو استان قم در دو انتصاب جدید روسای کمیته توسعه ورزش روستایی و امور باشگاه‌های این هیات و همچنین رئیس کمیته پیشکسوتان جودو قم را منصوب کرد.
کد خبر: ۹۵۷۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰ 21 April 2021

به گزارش تابناک قم، در ادامه تغییر و تحولات جودو استان قم بعد از برگزاری مجمع انتخابات زمستان سال 1399 این هیات که به انتخاب محمدحسن سالاری قهرمان با سابقه کاتای ایران، آسیا و جهان به عنوان رئیس جدید این هیات منجر شد، دو انتصاب دیگر در این هیات صورت گرفت.

ابتدا در حکمی از سوی محمدحسن سالاری رئیس هیات جودو استان قم حسین فیروزی به عنوان رئیس کمیته پیشکسوتان این هیات ورزشی موفق و مدال‌آور منصوب شد، این انتصاب در حالی صورت گرفت که فیروزی از پیشکسوتان و مربیان فعال جودو قم به شمار می‌رود.

همچنین رئیس هیات جودو استان قم سعید معتضدی را به عنوان رئیس کمیته توسعه ورزش روستایی و امور باشگاه‌های هیات جودو منصوب کرد، سعید معتضدی داور ملی جودو قم است و ریاست کمیته‌های برگزاری مسابقات و داوران هیات جودو قم را نیز در کارنامه و سوابق فعالیت‌های خود دارد.

در شرایطی که این روزها موج جدید شیوع ویروس کرونا منجر به تعطیلی تمامی اماکن ورزشی شده و جودو در زمره رشته‌های پربرخورد محدودیت‌های بیشتری نسبت به سایر رشته‌های ورزشی برای فعالیت تمرینی و مسابقه دارد، اما این رشته ورزشی در قم دارای دو سالن تخصصی است.

با توجه به اینکه جودو در دو بخش کاتا و شیایی از جمله رشته‌های دارای قابلیت بالا در کسب مدال محسوب می‌شود، اداره کل ورزش و جوانان به عنوان متولی ورزش قم، یک باب سالن در مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی را از سالیان گذشته به عنوان آکادمی ووشو در اختیار هیات جودو قرار داده، ضمن اینکه از حدود چهار سال قبل یک سال جدید و بزرگ در مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه به فعالیت‌های این رشته اختصاص یافته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار