جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر استان ۱۲۵ کیلوگرم تریاک که در داخل بار هندوانه جاسازی شده بود، کشف شد.
کد خبر: ۹۵۷۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹ 21 April 2021

به گزارش تابناک قم، سرهنگ بهادر اسماعیلی در گفت‌وگویی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر حمل و انتقال مقادیری مواد مخدر توسط یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اشرافیت اطلاعاتی و بهره‌گیری از شگردهای پلیسی، ماموران مبارزه با مواد مخدر استان قم موفق شدند متهمی که ۱۲۵ کیلوگرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در درون تعدادی هندوانه جاسازی  کرده بود، دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: این عملیات با هوشیاری و مدیریت در صحنه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان انجام و در این راستا یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: قاچاقچیان مواد مخدر از ترفندهایی متعدد و پیچیده‌ای برای قاچاق و توزیع مواد مخدر استفاده می‌کنند، لذا ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان نیز تمام تلاش خود را برای ناکامی این افراد که با توزیع مواد مخدر در سطح جامعه، کانون خانواده‌ها را به اضمحلال کشانده و جوانان عزیز را که سرمایه‌های کشور ما هستند به ورطه اعتیاد سوق می‌دهند، مبارزه خواهند کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم تاکید کرد: با همکاری و تعامل پلیس و مردم می‌توانیم از گسترش و شیوع اعتیاد و قاچاق مواد مخدر پیشگیری کنیم و شهروندان می‌توانند گزارش‌ها و اخبار خود را در این زمینه از طریق شماره تلفن‌های ۱۱۰ ، ۲۱۸۲۵۵۱۵ و۳۷۲۲۲۲۰۲ اعلام کنند.

کشف ۲۴ تن نهاده دامی قاچاق در قم

فرمانده انتظامی استان قم نیز از کشف نهاده دامی قاچاق نامرغوب به مقدار ۲۴ تن در این استان خبر داد.

 سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: ماموران انتظامی پاسگاه "لنگرود" از قاچاق نهاده دامی در یکی از مرغداری های حوزه استحفاظی مطلع و بلافاصله به محل اعزام و با تحقیقات میدانی مشخص شد، مالک و راننده یک دستگاه تریلی، حدود ۲۴ تن نهاده دامی نامرغوب را به صورت خارج از شبکه توزیع، به مرغداری موصوف قاچاق کرده اند.

وی افزود: هر ۲ متهم دستگیر و تریلی نیز توقیف شد و با انجام تحقیقات تکمیلی، مالک مرغداری نیز شناسایی و دستگیر شد.

وی تصریح کرد: کارشناسان، ارزش ریالی کالای مکشوفه را ۲ میلیارد و۴۰۰  میلیون ریال برآورد کردند.

دستبند پلیس قم بر دستان سارق احشام

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم نیز از دستگیری یک سارق احشام در این استان خبر داد و گفت: متهم در تحقیقات کارآگاهان پلیس، به سرقت ۴۰ راس احشام اعتراف کرد.

 سرهنگ میکائیل قهرمانپور اظهار داشت: در پی وقوع سرقت ۴۰ راس احشام از یک قلعه، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 وی افزود: کارآگاهان با بررسی جغرافیای جرم و انجام اقدامات پلیسی، موفق به شناسایی خودرو نیسانی شدند که احشام مسروقه را منتقل کرده بود و از آن طریق، سارق نیز شناسایی و در مدت اندکی با یک اقدام غافلگیرکننده دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی قم گفت: متهم به همراه پرونده به مرجع قضائی استان معرفی شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار