اطلاعیه اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان قم در خصوص سهام عدالت صادر شد.
کد خبر: ۹۶۰۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰ 02 May 2021

به گزارش تابناک قم، در این گزارش آمده است: بدینوسیله به اطلاع آن دسته از سهامداران روش غیر مستقیم سهام عدالت و همچنین سایر افرادی که سهام شرکت سرمایه گذاری استان را از بازار سرمایه، خریداری کرده اند،میرساند: بر اساس مصوبات شورای عالی بورس و اوراق بهادار، انتخاب اعضای هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری استان به صورت الکترونیکی در ساعت ۱۰ صبح روز  ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری در استان قم برگزار خواهد شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: جهت شرکت در این انتخابات که بزرگترین مشارکت جمعی هم استانی های عزیز در فعالیت های اقتصادی استان می باشد، لازم است سهامداران مشمول نسبت به ثبت نام در سامانه جامع اطلاعات مشتریان(سجام) به آدرس www.sejam.ir اقدام کنند.
امید است با اهتمام کامل نسبت به مشارکت و حضور در این انتخابات، زمینه انتخاب مدیران دلسوز و کارآمد و پاسخگو، برای صیانت و ارتقای ارزش داراییهای مالی آن شرکت فراهم آید. بدیهی است استفاده از حق رای و حضور حداکثری سهامداران در مجمع، زمینه را برای مدیریت صحیح و ارتقای بهره وری دارایی های سهامداران فراهم خواهد کرد.

یاد آور میشود این انتخابات صرفاً به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه الکترونیکی دیما به نشانی dima.csdiran.ir برگزار خواهد شد. لذا از کلیه مشمولین سهام عدالت به روش غیر مستقیم وسهامداران شرکتهای سرمایه گذاری استانی سهام عدالت، دعوت به عمل می آید جهت تعیین سرنوشت مدیریت دارایی های خود در انتخابات ۲۰ اردیبهشت، مشارکت نمایند.
شایان ذکر است؛ سهامداران میتوانند برای اعلام حضور در انتخابات اعضای هیئت مدیره از ۱۸اردیبهشت ماه به سامانه دیما مراجعه کنند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار