با توجه به جایگاه والای علما و لزوم حفظ این جایگاه مهم، مجمع هم افزایی حاضر به استفاده از عناوین این بزرگواران در انتخاب شورای شهر نشد.
کد خبر: ۹۷۱۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷ 16 June 2021

محمد رضا تراب قائم مقام مجمع هم افزایی جوانان انقلابی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: از بدو تاسیس مجمع هم افزایی سه نفر از فق‌های اعضای مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که از ابتدای شروع فعالیت‌ها در جریان راه اندازی و تاسیس مجمع بودند به عنوان فق‌های ناظر مجمع حضور داشتند. با توجه به جایگاه والای علما و لزوم حفظ این جایگاه مهم، مجمع هم افزایی حاضر به استفاده از عناوین این بزرگواران در انتخاب شورای شهر نشد.

وی اظهار داشت: در صورت اعلام اسامی فق‌های ناظر مجمع و حمایت آن‌ها از لیست با توجه به مقبولیت عامه این بزرگواران قطعا ۱۳ نفر لیست با فاصله وارد شورای شهر میشوند، ولی مجمع دنبال سوءاستفاده از نام علمای عزیز نیست و به دنبال ایجاد رقابت سالم بدون استفاده از رانت و امید آفرینی در شهر قم مقدس و شکستن انحصار میباشد.

قائم مقام مجمع هم افزایی جوانان انقلابی گفت: البته خطبا و فضلای بسیاری به صورت خودجوش از لیست مجمع هم افزایی جوانان انقلابی در شورای شهر حمایت نموده اند که این امر ناشی از حضور پرشور جوانان متخصص و انقلابی قم در مجمع هم افزایی و حرکت در مسیر تحقق گام دوم انقلاب می‌باشد.

وی در خصوص بی مهری‌های اخیر برخی از جریانات سیاسی و پدرخوانده در روز‌های گذشته بیان نمود: متاسفانه در موارد متعددی بنر‌های مجمع هم افزایی از جلوی درب ستاد‌های شان جمع آوری شده است و این اقدام در حالی است که بنر‌های یک لیست خاص خلاف قانون در میادین و مناطق فاقد ستاد نصب می‌شود و هیچ گونه برخوردی با آن‌ها صورت نمی‌گیرد.

تراب در ادامه افزود: علی رغم برخی از جریانات انحصارطلب سیاسی، مجمع هم افزایی به دنبال مشارکت حداکثری و تحقق جمهوریت نظام می‌باشد و از کلیه کسانی که در لیست راه پیدا نکردند درخواست ماندن در انتخابات و ایجاد شور انتخاباتی نموده است.

وی در پایان گفت: در پایان از خطبا و علمای عزیز، اساتید دانشگاه، مداحان انقلابی، خانواده‌های معظم شهدا مخصوصا جوانان گام دومی که از روند رسیدن به لیست و مجمع هم افزایی حمایت کردند تشکر ویژه میکنم و از خدای منان بهترین سرنوشت را برای ملت عزیز ایران و مردم شریف قم خواهانم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار