آیت الله اعرافی گفت: کسی که در انتخابات به پیروزی می‌رسد باید بگوید که رقابت‌ها تمام‌شده است.
کد خبر: ۹۷۲۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱ 19 June 2021

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری،امام‌جمعه قم ظهر دیروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلای قدس برگزار شد، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم بهترین مردم باشیم باید مسیر اهل‌بیت (ع) را به‌درستی دنبال کنیم، این‌گونه جزء افرادی می‌شویم که خداوند جنت را برای آن‌ها وعده داده است و این پیروی باید هم در بعد فردی وهم در بعد اجتماعی باشد.

او مشارکت در انتخابات را موردتوجه قرار داد و افزود: مقام معظم رهبری ابتدا تأکید بر حضوری حداکثری دارند، زیرا اگر تعداد رأی‌ها بالا باشد میدان و دیپلماسی به کمک هم می‌آیند، امروز روز ملت ایران و صحنه‌گردانی این ملت است.

اعرافی بابیان این که نامزد پیروز در انتخابات نباید دچار غرور شوند، بیان کرد: کسی که در انتخابات به پیروزی می‌رسد باید بگوید که رقابت‌ها تمام‌شده است، باید در عرصه‌های اقتصادی موفق شویم و از برنامه‌های سایر رقبا نیز استفاده شود و آن‌ها نیز در اجرای این برنامه‌ها همکاری کنند.

خطیب جمعه قم عنوان کرد: مناظرات نسبت به سال‌های قبل کمی بهتر بود، اما هنوز هم باید تمرین کنیم تا آبروی کسی را به‌ویژه در معرض دید میلیون‌ها آدم نبریم، فایده این مناظرات این بود که سبب موج‌آفرینی، ایجاد شور و نشاط همچنین آشنا شدن مردم با برنامه‌های نامزدها بود.

اعرافی با اشاره به دهه کرامت و فرارسیدن سال روز میلاد امام رضا (ع) بیان کرد: هشتمین اختر تابناک امامت در بین امامان به عالم آل محمد (ص) شهرت دارد و علی‌رغم تفکری که دشمن قصد داشت امام (ع) را از مدینه به مرو بیاورد تا او را در تنگنا و محاصره قرار دهد علی بن موسی‌الرضا (ع) فرمودند در مباحث حکومتی دخالت نمی‌کنم که همین امر زمینه‌ای برای مناظره و گفت و گو با سایر ادیان را فراهم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار