استاندارقم با اشاره به‌ورود قم به‌منطقه زرد کرونایی گفت: محدودیت‌های کرونایی از جمله منع تردد شبانه به‌قوت خود باقی است و دستورالعمل ‌آن نیز طبق رنگ بندی جدید ابلاغ خواهد شد.
کد خبر: ۹۷۲۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲ 19 June 2021

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست روز شنبه در پایان جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که به‌صورت ویدیو کنفرانس در آن شرکت کرده بود در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس تصمیم مقام‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تزریق واکسن ایرانی و همچنین واکسن‌های وارداتی از هفته جاری در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی افزود: مسئولان بهداشتی برای شروع مرحله جدید تزریق واکسن برنامه دارند، و این اقدام به‌صورت گسترده در فصل تابستان صورت خواهد گرفت تا بتوانیم فضای قابل اطمینانی را برای بازگشایی مدارس و کسب و کارها داشته باشیم.

استاندار قم در پاسخ به‌سئوالی مبنی بر چگونگی اعمال محدودیت‌های کرونایی بویژه منع آمد و شد شبانه در این استان گفت: این محدودیت‌ها به‌قوت خود باقی است، و دستورالعمل آن هم بر اساس وضعیت زرد ابلاغ می‌شود.

وی همچنین تغییر رنگ کرونایی قم و ورود از منطقه نارنجی به‌ زرد را موفقیتی بزرگ برای عوامل بهداشت و درمان و ستاد کرونای استان توصیف کرد و ضمن اشاره به‌حضور پرشور مردم در انتخابات اخیر گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری این انتخابات به‌خوبی نشان که نظارت‌های بهداشتی به‌نحو مطلوب صورت گرفته است.

سرمست با تبریک به‌منتخبان مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: بواسطه حضور پرشور مردم پای صندوق‌های اخذ رای حماسه بزرگی آفریده شد.

وی تصریح کرد: راهنمایی‌ها و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید، شخصیت‌ها، نخبگان، احزاب و گروه‌ها و اصحاب رسانه در گسترش این فضای مشارکت موثر بوده، از این رو تلاش عوامل اجرایی، هیات‌های نظارت و بازرسی و اعضای ستاد انتخابات و همه کسانی که در خلق این حماسه بزرگ کوشیدند، شایسته قدردانی است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به‌همراه انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز گذشته با حضور ۸۴۶ هزار واجد شرایط رای دادن در قم برگزار شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار