مسئول ستادهای مردمی حجت الاسلام رییسی در استان قم گفت: موهبت انتخابات ۲۸ خرداد با اراده مردم رقم خورد و خدا نیز به آنان کمک کرد.
کد خبر: ۹۷۲۳۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹ 20 June 2021

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام تکیه‌ای مسئول ستادهای مردمی حجت‌الاسلام رئیسی در استان قم عصر شنبه با اشاره به اینکه اگر انسان مطیع اوامر الهی باشد خدا نیز او را یاری خواهد کرد گفت: موهبت انتخابات ۲۸ خرداد با اراده مردم رقم خورد و خدا نیز به آنان کمک کرد.

وی با اشاره به پیام روز شنبه رهبر معظم انقلاب گفت: پیروزی نهایی این انتخابات مردم هستند و شعار تغییر به نفع مردم آقای رئیسی تعبیر گردید و مردم خواستند تغییر ایجاد شود و خداوند آنان را یاری نمود.

حجت الاسلام تکیه‌ای همچنین به پیام آقای رئیسی به هوادارانش اشاره کرد و گفت: حجت‌الاسلام رئیسی از هواداران و مردم متدین و انقلابی خواسته است تا در شادی‌های پیروزی انتخابات مسائل شرعی را الگوی خود قرار دهند و شکرگزاری به درگاه خداوند انجام دهند و شادی‌های خود را معطوف به امام رضا (ع) کنند که به یاری خداوند و نظر خاص امام رضا فساد و اشرافی گری در کشور ریشه کن شود.

وی افزود: حجت الاسلام رئیسی به سیاست ورزی مومنانه و تقوا در سیاست معتقد است به همین دلیل در شادی‌ها غرور و افراط ممنوع است.

مسئول ستادهای مردمی حجت الاسلام رئیسی تصریح کرد: بهترین شکرانه انتخاب آقای رئیسی به سمت ریاست جمهوری توسط جبهه انقلاب، خدمت به امام انقلاب و مردم عزیز ایران است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار