استاندار قم گفت:محدودیت‌های کرونایی مطابق با شرایط زرد کرونا در قم اعمال می‌شود.قم وارد منطقه زرد کرونایی شد
کد خبر: ۹۷۲۴۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲ 20 June 2021

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست، استاندارقم با اشاره به‌ورود قم به‌منطقه زرد کرونایی گفت: محدودیت‌های کرونا از جمله منع تردد شبانه به‌قوت خود باقی است و دستورالعمل آن نیز طبق رنگ بندی جدید ابلاغ خواهد شد.

وی عامل برون رفت استان از وضعیت نارنجی را مدیون رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم وپایداری عوامل بهداشت و مدیریت اعضای ستاد مقابله با کرونا دانست.

سرمست با اشاره به از سرگیری واکسیناسیون در هفته جاری گفت: تزریق واکسن‌های داخلی در کنار واکسن‌های خارجی از این هفته در دستور کار قرار گرفته است.

استاندارقم از ریل گذاری روند تامین و اجرای واکسیناسیون خبرداد و ابراز امیدواری کرد: با واکسیناسیون گسترده در فصل تابستان سال تحصیلی آینده به صورت حضوری برگزار شود.

آقای سرمست از اجرای مطلوب دستورالعمل‌های بهداشتی در مراکز برگزاری رای گیری ابراز خرسندی کرد و افزود: در کنار حضور پرشور مردم، دستورالعمل‌های بهداشتی به خوبی اجرا شد.

استاندار به منتخبین مردم در سه انتخابات ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهر و روستا و خبرگان رهبری تبریک گفت و افزود: حضور پرشور مردم حماسه‌ای دیگر آفرید که باید به ملت ایران تبریک گفت.

وی راهنمایی‌ها و هدایت‌های مقام معظم رهبری و مراجع تقلید، شخصیت‌ها و نخبگان سیاسی، احزاب و گروه ها، اصحاب رسانه و صداوسیما را در گسترش فضای مشارکت بسیار موثر اعلام کرد.

استاندار همچنین از عوامل اجرایی انتخابات، هیئت‌های نظارت و بازرسی و اعضای ستاد انتخابات تقدیر و تشکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار