مسابقه سوپر جام فوتبال باشگاه‌های ایران بین قهرمانی لیگ و جام حذفی امروز به قضاوت داور مطرح فوتبال استان قم در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۷۲۴۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷ 20 June 2021

به گزارش تابناک قم، تیم پرسپولیس تهران به عنوان قهرمانی دوره قبل مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و تیم تراکتورسازی تبریز به عنوان قهرمان جام حذفی فوتبال ایران امروز در دیداری حساس برای تعیین تیم قهرمان سوپر جام فوتبال باشگاه‌ها به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

این بازی از ساعت 19:50 دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود و اهمیت ویژه آن برای قمی‌های علاقمند به فوتبال به خاطر انتخاب دو تن از داوران شناخته شده فوتبال قم برای قضاوت این بازی مهم است، دیداری که علی صفایی داور مطرح فوتبال قم قضاوت آن را بر عهده خواهد داشت.

با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، علی صفایی داور این دیدار را دیگر داور قمی یعنی محمدعلی پورمتقی به عنوان کمک همراهی می‌کند، ضمن اینکه دیگر کمک داور این بازی حسن ظهیری است، همچنین سعادت وفاپیشه به عنوان داور چهارم و مسعود مرادی به عنوان ناظر داوری برای این مسابقه انتخاب شده‌اند.

علی صفایی داور مطرح فوتبال قم در حالی برای قضاوت این بازی انتخاب شده است که از اواخر دهه 1380 در سطح اول فوتبال ایران قضاوت می‌کند و از سال 1392 قاضی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شده است، داوری که پدر فقید وی نیز در این عرصه فعال بوده است.

پرسپولیس تهران فصل گذشته با کسب 67 امتیاز بالاتر از استقلال 53 امتیاز و فولاد 51 امتیازی برای چهارمین دوره متوالی فاتح رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران شد، ضمن اینکه تیم تراکتورسازی تبریز در دیدار فینال جام حذفی به میزبانی ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد از سد استقلال تهران عبور کرد و بر سکوی قهرمانی این جام ایستاد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار