رئیس هیات کشتی قم با اشاره به دعوت هفت کشتی گیر از این استان در اردوهای تیم ملی گفت: قم در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان دارای ۲ نماینده و در اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان دارای پنج نماینده است.
کد خبر: ۹۷۲۴۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵ 20 June 2021

به گزارش تابناک قم، هادی علیایی افزود: در دوازدهمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ، علیرضا نجاتی و محمدجواد رضایی دو فرنگی کار قمی دعوت شده‌اند.

وی ادامه داد: این اردو که از ۲۸ خرداد جاری در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده آغاز شده است و تا هفتم تیرماه ادامه دارد، به منظور آماده سازی برای حضور در المپیک توکیو است.

رئیس هیات کشتی قم افزود: همچنین در چهارمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان، پنج تن از ورزشکاران این استان به این اردو دعوت شدند.

وی با بیان اینکه این اردو از ۲۹ خرداد ماه جاری تا ۹ تیرماه برگزار می‌شود،‌اظهار داشت: محمدمهدی جواهری در وزن ۵۵ کیلوگرم،‌ محمد جانقلی در وزن ۶۰ کیلوگرم  و محمدامین جبالی فر در وزن ۶۳ کیلوگرم از جمله فرنگی کاران قمی دعوت شده به این اردو هستند.

علیایی ادامه داد: همچنین امیر عبدی در وزن ۷۲ کیلوگرم و صادق عبدالهی در وزن ۹۷ کیلوگرم از این استان به اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان دعوت شدند.

وی اظهار داشت: این اردو زیر نظر روح‌الله میکائیلی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان و از مربیان جوان و باتجریه قم مراحل ماده سازی خود را در در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی سپری می‌کند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار