رحیمی گفت:ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی که شامل ۲۵۰ هکتار و حدود ۲۱ درصد مساحت منطقه بوده در دستور کار شهرداری قرار دارد.
کد خبر: ۹۷۲۶۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵ 21 June 2021

به گزارش تابناک قم، رضا رحیمی مدیر منطقه دو شهرداری قم برنامه محوری و هدفمندشدن پروژه‌ها در اقدامات شهرداری را موردتوجه قرار داد و گفت: در برش‌های برنامه‌های پنج‌ساله شهرداری قم، افزایش سرانه‌ها و رفع نیاز‌های مردم مطابق با توسعه خدمات در دستور کار قرار دارد و امروز اقدامات مؤثری در زمینه ایجاد رفاه عمومی در شهر قم و منطقه دو شهری انجام‌شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری قم با بیان اینکه بهبود حمل‌ونقل و ترافیک شهری از شاخصترین اقدامات در سال‌های گذشته بوده است ابراز کرد: در این زمینه اقدامات مؤثری در شهر و منطقه دو انجام‌شده است و هرچند اجرای پروژه‌های عمرانی در سال‌های اخیر معضلات ترافیکی مقطعی داشته، اما پس از اتمام شاهد روانی ترافیک و تسهیل تردد مردم هستیم.

رحیمی با اشاره به وجود حدود ۱۲۰ هکتار فرسوده در سطح منطقه تصریح کرد: اصلی‌ترین مشکل منطقه در این زمینه ریزدانگی و ایمنی منازل است که باید به‌روزرسانی شود.

مدیر منطقه دو شهرداری قم ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی که شامل ۲۵۰ هکتار و حدود ۲۱ درصد مساحت منطقه بوده را موردتوجه قرار داد و عنوان کرد: ساماندهی این سکونتگاه‌ها در دستور کار شهرداری قرار دارد؛ ۱۲۰ واحد مسکونی در منطقه زیر دکل‌های برق قرار دارد که رفع مشکل ساکنین این محدوده نیازمند عزم استانی است که اخیراً با پیگیری‌های انجام‌گرفته، مقررشده قطعاتی زمین در پردیسان مهیا شده و انتقال واحد‌های مسکونی صورت گیرد.

رحیمی با تأکید بر نقش دفاتر تسهیلگری در سطح منطقه یادآور شد: ایجاد این دفاتر یکی از اقدامات خوب در منطقه بوده که ارتباط با مردم را بهبود بخشیده است و طبق برنامهریزی این دفاتر، هم مشارکت مردم بالا رفته و اطلاع‌رسانی خوبی از فعالیت‌ها و اقدامات منطقه صورت گرفته و هم نیاز‌ها به‌خوبی شناسایی و در دستور کار قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار