استاندار قم ضرورت توجه به‌امر تولید را ضروری دانست و گفت: تمام مدیران و دستگاه‌های اجرایی استان مکلف هستند که کارآفرینی و تولید را پشتیبانی و حمایت کنند.
کد خبر: ۹۷۳۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳ 22 June 2021

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست روز سه شنبه در حاشیه آیین آغاز عملیات اجرایی یک واحد تولید فرش ماشینی در منطقه صنعتی نیزار قم در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال احداث خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه تمام مدیران و دستگاه‌های اجرایی و همچنین خدمات رسان استان مکلف به‌پشتیانی از کارآفرینی و تولید می‌باشند، خاطرنشان کرد: این موضوع جزو سیاست‌های جا افتاده، معمول و رایجی است که از چند سال پیش دنبال می کنیم.

سرمست اضافه کرد: امسال نیز که سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌هاست، وظیفه و مسئولیت ما ۲ چندان شده، از این رو در سطح استان نه تنها واحدی تعطیل نشده بلکه هر هفته یک واحد تعطیل و راکد را به‌مدار تولید بر می‌گردانیم و یک واحد را که از واحدهای موفق است و طرح توسعه انجام داده را هم به‌افتتاح می‌رسانیم.

وی گفت: طبق شناختی که از سرمایه گذاران واحد تولیدی فوق داریم، و برنامه ای که ارائه دادند و حمایت‌هایی که از سوی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از آن خواهد شد، طی ۱۸ ماه شاهد بهره برداری آن خواهیم بود.

استاندار قم به‌همراه دبیر و اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در یازدهمین برنامه‌ سه‌شنبه‌های اقتصادی، علاوه بر کلنگ زنی واحد تولیدکننده فرش ماشینی و افتتاح واحد تولیدکننده کیس‌های رایانه، از برخی واحدها و طرح‌های تولیدی از جمله واحد تولید سنگ‌های ساختمانی منطقه نیزار بازدید کرد.

منطقه صنعتی نیزار در ۳۵ کیلومتری جاده قم - سلفچگان قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار