رئیس هیات تکواندو استان قم گفت: استعدادها و نخبه‌های این رشته ورزشی مدال‌آور و المپیکی در دوره جدید رقابت‌های لیگ تکواندو باشگاه‌های کشور به میدان می‌روند.
کد خبر: ۹۷۳۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹ 22 June 2021

به گزارش تابناک قم، محمد جمشیدی اظهار کرد: قم هم در بخش مبارزه و هم در فرم‌‌های تکواندو ورزشکاران بسیار خوب و مستعدی دارد که توانایی حضور در سطح اول رقابت‌های باشگاهی تکواندو ایران را داشته و مدعی کسب رتبه‌های برتر این رشته المپیکی و مدال‌آور هستند.

وی با اشاره به در پیش بودن دوره جدید مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور، افزود: باشگاه لوازم خانگی کن به منظور حضور در رقابت‌های لیگ روز جمعه چهارم تیر ماه یک دوره پیکارهای انتخابی به منظور جذب تکواندوکاران مستعد استان قم به میزبانی خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده برگزار می‌کند.

رئیس هیات تکواندو استان قم اضافه کرد: بر همین اساس زمان‌بندی حضور تکواندوکاران به تفکیک رده ‌سنی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و ارائه بیمه ورزشی و رضایت‌نامه ولی انجام گرفت که بر اساس آن نوجوانان از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح، نونهالان از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و جوانان از ساعت ۱۲ تا 14 به روی شیاپچانگ خواهند رفت.

وی که از مربیان با سابقه این رشته محسوب می‌شود، در ادامه خاطرنشان کرد: بنا بر اعلام مسوولان برگزاری مسابقات، تکواندوکارانی که داوطلب شرکت در این دوره از پیکارهای انتخابی هستند باید تا روز پنج‌شنبه سوم تیر ماه برای قطعی کردن حضور خود و انجام هماهنگی‌های لازم اقدام کنند.

جمشیدی سپس به تشکیل ستاد حمایت از قهرمانان ورزش استان قم در میادین بین‌المللی اشاره و بیان کرد: این ستاد با هدف پشتیبانی از قهرمانان ورزش قم در بازی‌های آسیایی، جهانی و المپیک توسط اداره کل ورزش و جوانان استان تشکیل شده  و اولین جلسه آن در سال جاری به صورت غیرحضوری و آنلاین برگزار شد.

وی ابراز کرد: علاوه بر مسوولان اداره کل ورزش و جوانان، روسای هفت هیات ورزشی قم نیز در این جلسه حاضر بودند و پیرامون چگونگی استفاده از ظرفیت‌های ستاد با هدف رشد ورزشکاران، بررسی مشکلات قهرمانان کشور که شانس حضور در میادین بین‌المللی را دارند، برنامه‌ریزی و حمایت از قهرمانان و ملی‌پوشان اعزامی به مسابقات برون‌مرزی و حضور مداوم در مسابقات آتی بحث و تبادل نظر شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار