استاندار قم تصریح کرد: باید در کنار تلاش جهت بهبود نرخ رشد جمعیت، برنامه ریزی برای تأمین اجتماعی و رفاه سالمندان در دستور کار قرار داشته باشد.
کد خبر: ۹۷۹۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷ 18 July 2021

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست که به مناسبت روز بهزیستی و تأمین اجتماعی در نشستی با مدیران بهزیستی استان سخن می گفت با اشاره به آسیب پذیری اقشار تحت پوشش سازمان بهزیستی اذعان کرد: قطعا خدمت به این عزیزان دارای اجر اخروی برای دست اندرکاران این سازمان است.
وی در ادامه با بیان این که خدمت به اقشار آسیب پذیر نیازمند انگیزه های اخروی است یادآور شد: توفیق انجام خدمت در عرصه بهزیستی در گرو همین انگیزه های معنوی است.

استاندار قم همچنین تلاش برای فعال کردن خیّرین و مؤسسات خیریه را در حوزه بهزیستی ضروری دانست و اظهار کرد: بدون تردید، جلب مشارکت خیرین و مؤسسات خیریه در عرصه بهزیستی سبب تقویت فعالیت ها و خدمات در این حوزه خواهد شد.

وی با بیان این که جامعه ایران رو به پیرتر شدن است افزود: باید در کنار تلاش جهت بهبود نرخ رشد جمعیت، برنامه ریزی برای تأمین اجتماعی و رفاه سالمندان نیز در دستور کار قرار داشته باشد.
استاندار قم با تأکید بر پیش بینی تدابیر لازم برای زیست بهتر سالمندان و معلولان بیان داشت: لازم است تا در طراحی فضاها و مبلمان شهری توجه ویژه ای به نیازهای معلولان و سالمندان شود که البته تحقق این امر نیازمند پیگیری ویژه مدیران بهزیستی است.
سرمست در عین حال به برخی دیگر از وظایف سازمان بهزیستی توجه داد و گفت: دست اندرکاران حوزه بهزیستی باید به دنبال ماندگاری نتایج عملکرد خود در حوزه های مختلف مددکاری اجتماعی باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار