عضو شورای شهر قم در دفتر پایگاه خبری تابناک قم عنوان کرد:
عملکرد شهردار قم برای ابقا یا عبور شورای ششم از وی توسط یک گروه هفت نفره در حال انجام است؛ شهردار قم یکی از شهرداران موفق در سطح کشور است. ماموریت منوریل قم قطعا گردشگری خواهد بود و این پروژه از بخش حمل و نقل خارج شده است.
کد خبر: ۹۷۹۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۴:۰۹ 20 July 2021

به گزارش تابناک قم، نخستین نشست از سلسه نشست‌های بررسی چالش‌های پیش‌روی ششمین دوره شورای شهر قم با حضور روح الله امراللهی و محمدحسین دهناد از اعضای منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر و جمعی از فعالان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در دفتر پایگاه خبری تابناک قم برگزار شد.

روح الله امراللهی عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به برنامه نهایی مدیریت شهری قم در رابطه با پروژه نیمه تمام منوریل، گفت: ماموریت منوریل قم قطعا گردشگری خواهد بود و این پروژه از بخش حمل و نقل خارج شده است.

وی بیان کرد: یکی از دلایل رشد مجموعه شهری و مدیریت شهری، شهری مانند اصفهان قدرتمند شدن رسانه‌های محلی در کنار تشکل‌های دانشجویی است.

امراللهی یادآور شد: تمام جلسات رسمی و علنی شورای شهر قم به صورت زنده از سایت آپارات پخش می‌شود که گامی در راستای شفافیت می‌تواند باشد.

توسعه شهر قم باید با مرکزیت حرم مطهر دنبال شود/ ماموریت قطعی منوریل گردشگری خواهد بود/ شهردار قم یکی از شهرداران موفق در سطح کشور

عضو شورای اسلامی شهر قم ابراز کرد: نمای یک ساختمان یک تابلوی تبلیغاتی حداقل ۱۰۰ ساله است که در صورت نادرست بودن نمای آن می‌تواند یک فضای التقاطی را در شهر ایجاد کند.

وی با تاکید بر رونق نما‌های غیربومی در احداث بنا در قم، تاکید کرد: شورای شهر قم تا حدودی توانسته توسعه نما‌های رومی و لندنی را بگیرد.

به باور وی، توسعه شهر قم باید با مرکزیت حرم مطهر دنبال شود، اما وجود زمین دولتی در حریم شهری نهاد‌های تصمیم ساز در حوزه مسکن و راه را به سمت توسعه شهری بدون مرکزیت حرم مطهر سوق داده است.

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: شورای پنجم در طول ۴ سال گذشته اقدام به احداث خیابان جدید نکرده بلکه تمرکز خود را بر تکمیل معابر کنونی و جبران بخشی از عقب ماندگی ۵۰ ساله شهر در شبکه معابر معطوف کرده بود.

امراللهی یادآور شد: طی ۴ ماه ابتدایی سالجاری حدود ۲ هزار میلیارد تومان قرارداد مشترک بین شهرداری و بخش خصوصی منعقد شده است.

وی بیان کرد: کلنگ هیچ پروژه عمرانی در قم تاکنون با فشار مافیا و گروه‌های فشار به زمین زده نشده است و نهاد‌های اطلاعاتی و نظارتی بیشترین توجه را به عملکرد شورا‌ها دارند.

امراللهی با اشاره به احتمال حفظ سقائیان نژاد نیز بیان کرد: عملکرد شهردار قم برای ابقا یا عبور شورای ششم از وی توسط یک گروه هفت نفره در حال انجام است؛ شهردار قم یکی از شهرداران موفق در سطح کشور است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار