آیین معارفه محمد علی روزبهانی، رئیس جدید حوزه هنری قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۸۰۱۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۵:۱۲ 21 July 2021

به گزارش تابناک قم، آیین تکریم و معارفه رئیس حوزه هنری قم روز سه‌شنبه ۲۹ تیرماه ۱۴۰۰ در سالن آسمان حوزه هنری قم برگزار شد.

این آیین به علت شیوع کرونا بدون حضور اصحاب فرهنگ،‌ هنر و رسانه و با حضور جمع محدودی از مسئولان حوزه هنری استان برپا شد.

در این آیین محمد علی روزبهانی به عنوان رئیس جدید حوزه هنری قم معرفی و از خدمات مجدالدین معلمی سرپرست سابق حوزه هنری استان قدردانی شد.

محمد علی روزبهانی، رئیس جدید حوزه هنری استان قم در این آیین گفت: قم شهر کوچکی نیست هم قدمت تاریخی قابل اعتنایی دارد و هم اینجا خانه اهل بیت است. سنت دیرینه حوزه علمیه در اینجا جاری و هویت انقلاب اسلامی به نام قم است.

وی در ادامه بیان کرد: چگالی فرهنگی قم به نسبت دیگر استان‌های کشور بسیار بالاست و این‌ها همه به برکت وجود حضرت معصومه (س) در قم است.

روزبهانی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: فضای صمیمی حاکم بر حوزه هنری قم همیشگی بود و همین روابط صمیمی زمینه پیشرفت حوزه هنری استان را فراهم کرد، با تکیه بر تیم همکارانم در حوزه هنری قم از ۷ سال پیش راه جدیدی در تربیت نیرو شروع شد.

وی ادامه داد: زمانی در حوزه هنری قم هزینه پرداخت می‌شد و اثری آماده انتشار از هنرمند یا نویسنده‌ای خریداری می‌شد تا به عنوان تولید هنری عرضه شود، اما امروز هنرمندان حوزه هنری و کسانی که در کنار حوزه هنری رشد کرده‌اند برای ما کتاب، فیلم و نمایش تولید می‌کنند؛ این یکی از ویژگی‌های بارز حوزه هنری قم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار