ووشوکار جوان و آینده دار استان قم با شکست تمامی حریفان خود به مقام نخست و عنوان قهرمانی نخستین مبارزه جنگجویان ایران دست یافت.
کد خبر: ۹۸۰۳۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲ 22 July 2021

به گزارش تابناک قم، چهره طلایی ووشو استان قم در مسابقات 2019 قهرمانی آسیا این بار در یک رویداد بزرگ داخلی به نام نخستین مبارزه جنگجویان ایران درخشان ظاهر شد و با شکست تمامی حریفان خود به مقام قهرمانی و نشان طلا دست پیدا کرد.

این ووشوکار برجسته و آینده‌دار مهدی اکبری‌مقدم است که بین 32 ووشوکار برتر حاضر در نخستین مبارزه جنگجویان ایران در دسته 60 کیلوگرم برابر رقبا به میدان رفت و با ارائه مبارزه‌های بسیار زیبا‏‌، فنی و حساب شده توانست تک تک آنها را شکست داده و قهرمانی ایران را نصیب خود کند.

32 ووشوکاری که در نخستین مبارزه جنگجویان ووشو ایران رقابت کردند، بر اساس عملکرد فنی چند سال اخیر در مسابقات برون‌مرزی و داخلی مجوز حضور در این رخداد بزرگ را کسب کرده بودند و علاوه بر مهدی اکبری‌مقدم، ‌در دسته 60 کیلوگرم امیر نجفی‌پور دیگر نماینده قم نیز حضور داشت.

این رقابت‌ها در اوزان 60، 70، 80 و 90 کیلوگرم برگزار شد و نماینده‌های استان قم یعنی مهدی اکبری‌مقدم و امیر نجفی‌پور در دسته 60 کیلوگرم با حریفان خود برای کسب بهترین رتبه رقابت کردند، در حالی که هر یک از آنها یک سوی جدول حضور داشت ولی نجفی‌پور به یکی از دو فینالیست این دسته که از قضا حریف اکبری‌مقدم بود باخت و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

در این رقابت‌ها که بر روی پل طبیعت به انجام رسید، در دسته منهای 60 کیلوگرم مهدی اکبری‌مقدم از استان قم و عیسی آرسیون از استان هرمزگان مجوز حضور در دیدار نهایی را کسب کردند که برتری از آن نماینده قم شد و اکبری‌مقدم با اقتدار قهرمانی را جشن گرفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار