رییس مرکز پژوهش های مجلس در پیامی درگذشت محمدحسین فرج‌نژاد و خانواده ایشان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۸۰۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷ 23 July 2021

به گزارش تابناک قم، علیرضا زاکانی در پیامی درگذشت محمدحسین فرج‌نژاد و خانواده ایشان را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر تلخ مصیبت درگذشت مظلومانه پژوهشگر فرهیخته، فاضل حوزوی و همکار عزیزمان در دفتر قم مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، جناب آقای دکتر محمدحسین فرج‌نژاد و همسر و فرزندان‌شان، موجب تأثر فراوان شد.

مجاهدت مخلصانه آن مرحوم و دغدغه او برای ساماندهی فضای مجازی و تربیت فعالان رسانه‌ای انقلابی، دغدغه‌ای بود که بیش از دو دهه از عمر کوتاه اما با برکت خویش را وقف آن کرد و تا آخرین روزهای عمر خود در آن مسیر پای فشرد که حضور آن مرحوم دو روز قبل از ارتحال، به نمایندگی از مرکز پژوهش‌ها در کمیسیون فرهنگی مجلس جهت دفاع از طرحی که سال‌ها برای آن خون دل خورده بود، گواه آن است.

اینجانب بر خود لازم می‌دانم به حوزه علمیه قم به جهت تربیت چنین فضلای مجاهدی، تبریک گفته و به تمامی شاگردان، همکاران و دوستان ایشان به‌ویژه پژوهشگران «میز فضای مجازی و رسانه» دفتر قم مرکز پژوهش‌ها، تسلیت عرض کرده و توفیق ادامه مسیر این محقق مخلص را از خدای منان طلب نمایم.

همچنین برای پدر، مادر و سایر بازماندگان آن پژوهشگر انقلابی، صبر و اجر و نیز برای همسر و فرزندان مرحومش که همگی در سانحه رانندگی دعوت حق را لبیک گفتند مغفرت الهی مسالت دارم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار