عبدی سرپرست تیم ملی شد؛
کشتی‌گیر المپیکی استان قم با دریافت پاداش دلاری به منظور حضور موفق در بزرگترین رویداد ورزشی جهان مورد حمایت و پشتیبانی قرار گرفت.
کد خبر: ۹۸۰۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴ 23 July 2021

به گزارش تابناک قم، این اقدام با حضور دو حامی مالی در فدراسیون انجام پذیرفت و طی آن علیرضا نجاتی که تنها نماینده استان قم در بازی‌های المپیک 2021 توکیو به شمار می‌رود، پاداش دلاری دریافت کرد تا با روحیه‌ای چند برابر و انگیزه بالاتر راهی این رویداد بزرگ شود.

حاج علی عبدی که از چهره‌های همیشه حامی ورزش قم به ویژه در رشته قهرمان‌پرور و با استعداد کشتی بوده و مبلغ دو هزار دلار و محسن معصومی دیگر حامی مالی هیات کشتی استان قم مبلغ هزار دلار به عنوان پاداش به علیرضا نجاتی مرد جوان و المپیکی کشتی قم پرداخت کردند، ضمن اینکه در حاشیه مراسمی به همین منظور از روح‌الله میکائیلی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان تقدیر به عمل آمد.

خبر دیگر از کشتی استان قم که از قضا به یکی از دو حامی مالی مرد المپیکی این رشته اختصاص دارد، انتخاب علی عبدی از سوی فدراسیون کشتی به عنوان سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی جوانان است، کسی که با حمایت‌های مالی خود نقش تعیین کننده‌ای در پیشرفت نخبه‌های کشتی قم دارد.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، حکم سرپرستی علی عبدی برای تیم ملی کشتی فرنگی جوانان را امضاء کرد تا تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با برنامه‌ریزی بهتر خود را برای حضور در رقابت‌های جهانی این رشته که اواخر مرداد ماه در کشور روسیه برگزار می‌شود، آماده کند.

محمدهادی علیایی رئیس هیات کشتی استان قم در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: کشتی قم به وجود چنین افراد بزرگ و سخاوتمندی می‌بالد که عاشقانه و با جان و دل برای جوانان مستعد این رشته سرمایه‌گذاری می‌کنند و نه تنها زمینه‌ساز حضور آنها در محیط سالم و پاک ورزش می‌شوند، بلکه کاری می‌کنند که آنها با درخشش در این عرصه بزرگ اجتماعی به عنوان الگوهای سایر نسل جوان جامعه معرفی شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار