آزمون داخلی آموزشیاران نهضت سوادآموزی و معلمان قرآنی امروز با شرکت ۲۶۱ داوطلب در قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۸۰۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷ 23 July 2021

به گزارش تابناک قم، علی حسینی ،مدیر اجرایی آزمون جهاد دانشگاهی استان قم از برگزاری آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی با حضور۲۶۱ شرکت کننده از سوی جهاد دانشگاهی قم خبر داد.

او گفت: این آزمون به طور هم زمان در سراسر کشور با ۱۱ هزار و ۵۰۰ شرکت‌کننده روز جمعه، ۱ مردادماه از ساعت ۹ تا ۱۱ در دانشگاه مفید قم برگزار شد.

حسینی افزود: طبق هماهنگی ستاد استانی کرونا با رعایت الزامات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در چینش صندلی‌ها، گندزدایی سالن‌ها یک روز قبل در محل برگزاری آزمون انجام شد.

مدیر اجرایی آزمون جهاد دانشگاهی استان قم ادامه داد: به دنبال ابلاغ برگزاری آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی به جهاد دانشگاهی در سراسر کشور، جهاد دانشگاهی واحد استان قم به عنوان مجری آزمون تدابیر لازم را برای اجرای آن در شرایط حساس شیوع بیماری کرونا اندیشید و تمام اصول بهداشتی به طور کامل رعایت شد.

مدیر اجرایی آزمون جهاد دانشگاهی استان قم با اشاره به این که از حضور داوطلبان بدون ماسک در محل آزمون ممانعت به عمل آمد، تاکید کرد: برای پیشگیری از شیوع کرونا مطابق دستورالعمل‌های صادره از داوطلبان درخواست شد از آوردن هرگونه وسایل اضافی مانند موبایل، کیف و ... خودداری کنند.

حسینی عنوان کرد: نتایج این آزمون از طریق سامانه hrtc.ir به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار