مدیرکل بهزیستی قم با اشاره به حمایت بهزیستی از جمع کثیری از خانواده‌های معلولین، زنان سرپرست خانوار و مستمندان که دارای فرزندان محصل می‌باشند، گفت: در آستانه سال تحصیلی مراکز بهزیستی قم آماده دریافت هدایای مردمی هستند.
کد خبر: ۹۹۲۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹ 08 September 2021

به گزارش تابناک قم، مهدی پهلوانی در این زمینه افزود: این سازمان بر اساس رسالت ذاتی خود در حد توان و اعتبارات دولتی در خدمت جامعه هدف می باشد، اما با عنایت به گستردگی نیازمندیها و عدم پاسخگویی اعتبارات دولتی همیشه خیرین و نیکوکاران سخاوتمند استان یاور بهزیستی در این زمینه هستند.

وی نیازهای مبرم دانش آموزان تحت پوشش و احتمال شروع سال تحصیلی به شیوه مجازی یا ترکیبی مهم ترین نیاز دانش آموزان را تبلت و گوشی برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته با مساعدت خیرین حدود ۹۰ دستگاه گوشی و تبلت برای دانش آموزان استان تهیه و توزیع شد و امسال نیز تعدادی از فرزندان بهزیستی و معلولین نیازمند این اقلام هستند.

پهلوانی تامین کیف، کفش، پوشاک و لوازم التحریر مورد نیاز را اولویت دیگر این فصل برشمرد و از خیرین و مردم نوع دوست استان خواست: در آستانه ایام اربعین حسینی نذورات خود را به سمت تامین نیازهای مددجویان سوق دهند.

همه مراکز بهزیستی به صورت حضوری و یا با هماهنگی  با شماره تماس  ۰۹۱۰۹۰۷۳۲۰۵ آماده دریافت کمک های مردمی هستند و برای واریز مبالغ اهدایی نقدی هم شماره کارت ۲۵۸۸-۷۶۱۸-۹۵۷۰-۶۳۶۷ مشارکت های مردمی بهزیستی، حضور مردم نیکوکار و خیرین معرفی می گردد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار