واحد تجسمی حوزه هنری استان قم خبر داد؛
واحد تجسمی حوزه هنری استان قم برای انتشار آثار، معرفی هنرمندان استان قم و به روز کردن بانک اطلاعات هنرمندان بر درگاه پایگاه خبری حوزه هنری استان قم، فراخوان دریافت اثر منتشر کرد.
کد خبر: ۹۹۲۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹ 08 September 2021

فراخوان آثار تجسمی هنرمندان استان قم

به گزارش تابناک قم، واحد تجسمی حوزه هنری استان قم برای انتشار آثار، معرفی هنرمندان استان قم و به روز کردن بانک اطلاعات هنرمندان بر درگاه پایگاه خبری حوزه هنری استان قم، فراخوان دریافت اثر منتشر کرد.

متن فراخوان بدین شرح است: «نظر به محدودیت‌های کرونایی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در راستای تعامل با هنرمندان تجسمی استان و برای ارائه و اشاعه آثار هنری ایشان، از هنرمندان استان دعوت می‌کند تا با ارائه آثارشان در رشته‌های؛ طراحی، نقاشی، خط، عکاسی، حجم‌سازی، پوستر، نگارگری، تذهیب و گل و مرغ ما را در معرفی هنرمندان و آثارشان بر روی درگاه پایگاه خبری حوزه هنری استان قم و فضای مجازی وابسته با هدف ایجاد تعامل بهتر و سازنده با مخاطبان، یاری نمایند.»

هنرمندان علاقمند به ارائه آثارشان در قالب‌های یاد شده، می‌توانند تصویر حداکثر ۲۵ اثر خود را به همراه عکس پرتره و رزومه‌شان به نشانی ایمیل: tajasomiqom@info.com ارسال نمایند. آثار پس از ارزیابی توسط کارشناسان واحد تجسمی حوزه هنری استان قم در بخش هنرمندان پایگاه خبری حوزه هنری قم در قالب بانک اطلاعات هنرمندان بارگذاری می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار