یکی از شرکت کنندگان چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قم گفت: سطح کیفی مسابقات نسبت به انتظاری که داشتم بسیار بالاتر بود و سوالات بسیار دقیقی توسط داوران مطرح می‌شد.
کد خبر: ۹۹۲۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶ 09 September 2021

به گزارش تابناک قم، محمد احمدی با بیان اینکه نخستین بار است که در مسابقات قرآن و در رشته حفظ پنج جزء اول قرآن کریم شرکت کرده است اظهار کرد: سطح کیفی مسابقات نسبت به انتظاری که داشتم بسیار بالاتر بود و سوالات بسیار دقیقی توسط داوران مطرح می‌شد.

احمدی رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی را یکی از نقاط قوت این مسابقات ذکر کرد و گفت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی بسیار خوبی که توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه صورت گرفته بود به دلیل شرایط کرونایی شاهد حضور گسترده متسابقین و مردم در سالن برگزاری نبودیم و نکات بهداشتی به خوبی در برگزاری رعایت شد.

وی با اذعان به اینکه حضور در این مسابقات تجربه خوبی برای آینده بود تصریح کرد: چندسالی است که بحث حفظ قرآن را پیگیری می‌کنم اما به طور جدی یکسال است که مصمم‌تر شده و حفظ قرآن را به صورت حرفه‌ای تر و با نگاه دقیق‌تر انجام می‌دهم.

شرکت کننده چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قم هدف از شرکت در این مسابقات را محک و آزمایش سطح محفوظات قرآن عنوان کرد و افزود: حضور در مسابقات قرآن همچنین فرصتی برای مرور تخصصی و حرفه‌ای محفوظات است و کمک می‌کند تا آنچه که در ذهن ثبت شده از بین نرفته و به این بهانه تکرار و تثبیت شود.

وی آثار حفظ و انس با قرآن را در زندگی بسیار مهم خواند و تصریح کرد: انس با قرآن برای زندگی انسان نورانیت و آرامش ایجاد می‌کند؛ انس با قرآن آیاتی را به انسان می‌آموزد که در زندگی کارساز است و راهنمای اتفاقات و جریانات مختلف می‌تواند باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار