رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم درباره وضعیت واکسیناسیون در قم گفت: ۳۸ درصد از گروه‌های هدف در قم واکسن تزریق کرده‌اند که این میزان از میانگین کشوری بالاتر است.
کد خبر: ۹۹۳۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱ 12 September 2021

به گزارش تابناک قم،  محمدرضا قدیر درباره وضعیت واکسیناسیون در قم گفت: ۳۸ درصد از گروه‌های هدف واکسن تزریق کرده‌اند که این میزان از میانگین کشوری بالاتر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به تزریق ۵۳۵ هزار و ۷۴ دوز واکسن کرونا تا امروز گفت: ۳۷۵ هزار دوز نوبت اول و بیش از ۱۶۰ هزار نفر نیز دوز دوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

وی از اضافه شدن گروه‌های هدف جدید کرونا برای تزریق واکسن در روزهای آینده خبر داد و گفت: با آغاز فرایند واکسیناسیون برای گروه‌های جدید تزریق واکسن با سرعت مناسبی ادامه خواهد یافت.

قدیر با اشاره به اینکه روند ابتلاء و بستری در مراکز درمانی استان قم شیب نزولی دارد گفت: متأسفانه تا ۲ هفته آینده پس از عبور از قله موج ۵ در استان قم موارد فوتی همچنان بالا خواهد ماند.

وی تجمع را یکی از مهمترین عوامل افزایش ابتلاء به کرونا دانست و گفت: لازم است که مردم همچنان با پرهیز از حضور در تجمعات و عادی انگاری کرونایی اجازه اوج گیری دوباره کووید ۱۹ را ندهند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار