رئیس اداره امور بین الملل حرم مطهر بانوی کرامت از برگزاری سوگواره ریحانه الحسین(ع) به زبان اردو و با حضور دختران خردسال و پدرانشان خبرداد و گفت: این سوگواره با سخنرانی مولانا علی عباس خان صاحب از کشور هند و مداحی محمد بشارت امامی و اجرای غلام مرتضی نگری از کشور پاکستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۹۳۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲ 12 September 2021

به گزارش تابناک قم، کمال ثریااردکانی از برگزاری سوگواره ریحانه الحسین(ع) به زبان اردو در حرم مطهر بانوی کرامت به همت اداره امور بین الملل این آستان مقدس خبر داد و اظهار کرد: این مراسم یکشنبه ۲۱ شهریورماه مصادف با ۵ صفر سالروز شهادت حضرت رقیه بنت الحسین(ع) رأس ساعت ۱۵ با حضور دختران خردسال به همراه پدرانشان در صحن صاحب الزمان(عج) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این سوگواره با سخنرانی مولانا علی عباس خان صاحب از کشور هند و مداحی محمد بشارت امامی و اجرای غلام مرتضی نگری از کشور پاکستان به زبان اردو برگزار می‌شود و شرکت کنندگان نیز اردوزبانان مقیم قم خواهند بود.

رئیس اداره امور بین الملل حرم مطهر بانوی کرامت گفت: سوگواره ریحانه الحسین(ع) به زبان فارسی نیز در سالروز شهادت حضرت رقیه(س) به صورت همزمان بعد از نماز عشا در حرم‌های مقدس مشهد، قم و شیراز و همچنین تهران برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار