مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در پیامی روز ملی سینما را به تلاشگران عرصه هنر هفتم تبریک گفت.
کد خبر: ۹۹۳۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰ 13 September 2021

به گزارش تابناک قم، متن پیام تبریک سیدموسی حسینی کاشانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به مناسبت روز ملی سینما به شرح زیر است:

«هوالمصور»

هنر و صنعت سینما، به عنوان یکی از تأثیرگذارترین ابزار‌های فرهنگی و رسانه جمعی در نظام اجتماعی جهان امروز، بدون تردید نقش بسزایی در همگرایی، همراهی و همبستگی اجتماعی در مسیر رشد، شکوفایی و توسعه فرهنگ عمومی و ارتقای خودآگاهی و شناخت اجتماعی دارد.

سینمای مطلوب، ابزاری شگفت‌انگیز برای درک بیشتر آسیب‌ها و بطن جامعه است و زمینه‌ساز تعالی باور‌ها و الگوسازی رفتاری در جامعه خواهد بود. در این میان، سینما و سینماگر و تولیداتی مورد نیاز است که مبتنی بر ارزش‌های اخلاقی و انسانی باشد.

سینمای ایران با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مسیر بیان محتوای منطبق با ارزش‌های دینی و فرهنگی قرار گرفت و امروز در چهارمین دهه انقلاب اسلامی، به‌عنوان یکی از مهم‌ترین عرصه‌های هنری مورد حمایت متولیان فرهنگ و هنر شناخته می‌شود.

در شرایط کنونی جامعه امروز، درخت تنومند سینمای ملی ایران ، افتخار دارد شاهد حضور مؤثر نسلی هنرمند از پیشکسوتان مجرب  و جوانان متعهد و متخلق باشد.

اینجانب روز بیست و یکم شهریور ماه به‌عنوان «روز ملی سینما» را فرصتی مغتنم و مناسب برای تکریم و تقدیر تمامی هنرمندان متعهد سینمای کشور و خانواده فرهیخته سینماگران استان قم می‌دانم و ضمن گرامیداشت این روز برای تمامی تلاشگران و علاقه‌مندان به هنر هفتم آرزوی تندرستی و توفیق روزافزون مسئلت می‌نمایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار