یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق در عوارضی قم – تهران شناسایی و توقیف شد.
کد خبر: ۹۹۳۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵ 13 September 2021

به گزارش تابناک قم، سردار سید محمود میرفیضی، فرمانده انتظامی استان قم اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی برحمل کالای قاچاق با  یک دستگاه اتوبوس از مبدا استان‌های جنوبی به تهران بلافاصله شناسایی خودروی مذکور در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه کارآگاهان پس از هماهنگی‌های قضایی به محور مواصلاتی استان اعزام شدند و با کنترل تردد خودرو‌های عبوری، اتوبوس موصوف را در عوارضی قم – تهران شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: به دلیل داشتن سابقه راننده در امر قاچاق کالا و نداشتن مسافر خودرو مورد بازرسی قرار گرفت و راننده طی تحقیقات اذعان داشت خودرو عازم تهران بود.

سردار میرفیضی تصریح کرد: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد در قسمت پشت شیشه عقب، روی گیربکس، زیر پله ورودی اتوبوس، جعبه‌های بغل، کالای خارجی قاچاق به طرز ماهرانه ای تعبیه شده اند که شامل ۵۵ هزار قلم کالای قاچاق از نوع نوشیدنی و لوازم آشپزخانه بود، در این رابطه راننده و ۲ نفر ازکمک‌های وی دستگیر شدند.

وی  ارزش محموله کشف شده را به زعم کارشناسان ۳۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار