نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همکاری بانک‌ها در زمینه اعطای وام ودیعه مسکن مناسب نیست، گفت: مدیران عامل بانک‌ها قول مساعد مبنی بر همکاری با مردم داده اند.
کد خبر: ۹۹۳۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰ 13 September 2021

بانک‌های قم در اعطای وام ودیعه مسکن همکاری کنند

به گزارش تابناک قم، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همکاری بانک‌ها در زمینه اعطای وام ودیعه مسکن مناسب نیست، گفت: مدیران عامل بانک‌ها قول مساعد مبنی بر همکاری با مردم داده اند.

احمد امیرآبادی فراهانی با بیان اینکه مشکل اساسی آلودگی هوا در استان قم، تغییر اقلیم و کمبود نزولات آسمانی است، گفت: در سال قبل بخشی از حق آبه استان را از استان‌های مختلف گرفتیم، اما در سال جاری مشکل این است که آبی وجود ندارد که حقابه قم را دریافت کنیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در مجموعه استان برای بحث فرودگاه انجام شده است، گفت: امیدواریم هر چه زودتر عملیات عمرانی فرودگاه قم از سر گرفته شود و نظر دولت جدید هم در این باره مساعد است و قول همکاری لازم با استان داده شده است.

وی گفت: در بحث منوریل نیز معتقدیم باید همان ایستگاه‌ها جنبه گردشگری پیدا کند.

امیرآبادی با بیان اینکه تک شهرستانی بودن قم عامل به وجود آمدن مشکلات زیادی برای استان بود، ادامه داد: خوشبختانه دو شهرستان به استان قم اضافه شد و درصدد این هستیم یک شهرستان جدید را نیز به قم اضافه کنیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۲۰۰ میلیارد تومان در بودجه سال ۱۴۰۰ برای شهرستان‌های جدید التاسیس پیش‌بینی شده است، گفت: مسئولان برنامه و بودجه استان باید این مسئله را برای شهرستان‌های جدیدالتاسیس پیگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه همکاری بانک‌ها در زمینه اعطای وام ودیعه مسکن مناسب نیست، افزود: با چند مدیر عامل این بانک‌ها صحبت کردم و قول مساعد داده شده که با مردم همکاری شود.

امیرآبادی با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر قبلی خوب عمل کردند، گفت تثبیت مدیریت شهری مهمترین اقدام شورای شهر قبلی بود و با این وضعیت بودجه کشور انصافاً کار‌های خوبی نیز توسط شهرداری در شهر قم انجام گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار