رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم از همه شهروندان قمی خواست بر اساس اعلام گروه های هدف در واکسینه کردن خود علیه بیماری کرونا جدیت داشته باشند.
کد خبر: ۹۹۳۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴ 13 September 2021

به گزارش تابناک قم، حسین اسلامی که در نشست رسمی و علنی امروز شورای اسلامی شهر در ساختمان شهید باکری این شورا سخن می گفت با گرامیداشت یاد و خاطره دومین شهید محراب، آیت الله مدنی بیان کرد: این روزها سالروز شهادت این شهید محراب است و از این رو یاد و خاطره آن شهید والامقام و همه شهدا را گرامی می داریم.

وی همچنین با تسلیت مناسبت های ماه صفر و از جمله سالروز شهادت دُردانه امام حسین (ع)، حضرت رقیه (س)  اظهار کرد: یکی از مناسبت های این ماه که کمتر به آن پرداخته می شود، سالروز شهادت جناب عمار یاسر به عنوان مرد بابصیرت تاریخ اسلام است که با وجود فضای غبارآلود زمان خود، راه حق را شناخت و در این راه استوار ماند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در عین حال با تبریک روز سینما به همه هنرمندان این عرصه و آرزوی موفقیت برای آنان خاطر نشان کرد: یکی از مناسبت های دیگر این روزها، روز بزرگداشت سلمان فارسی به عنوان یکی از برجسته ترین شخصیت های تاریخ اسلام و فرد مورد علاقه حضرت رسول الله (ص) است که شایسته است تا این مناسبت هم مورد توجه قرار گیرد.

اسلامی سپس به راه اندازی بیمارستان تنفسی در قم توجه داد و تصریح کرد: در این باره باید از ارتش جمهوری اسلامی ایران برای برپایی جهادی این بیمارستان در قم و برخی دیگر از شهرهای کشور بویژه در اوضاع شیوع پاندمی کرونا تقدیر و تشکر کرد.

وی همچنین به اعلام تغییر وضعیت کرونایی قم از قرمز به نارنجی اشاره و اذعان کرد: با این حال توصیه به رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان مهم است و باید مورد توجه واقع شود.

نماینده مردم قم در شورای اسلامی شهر در عین حال با تشکر از زحمات دولت درباره تولید و واردات واکسن یادآور شد: تردیدی نیست که شهروندان قمی باید برای واکسینه کردن خود جدیت لازم را داشته باشند.

اسلامی در ادامه درباره موضوع پارکینگ در شهر مقدس قم بیان کرد: اگرچه این موضوع باید به طور جدی در دستور کار مدیریت شهری قرار داشته باشد، اما در عین حال لازم است تا فرهنگ سازی لازم درباره ساخت پارکینگ هم مورد توجه قرار گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار