فرماندار شهرستان قم در حاشیه بازدید از انبار کالا‌های اساسی استان قم گفت: کالا‌های اساسی مورد نیاز قم تا ۳ ماه آینده تامین شده است.
کد خبر: ۹۹۳۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳ 13 September 2021

به گزارش تابناک قم، فرماندار قم امروز در حاشیه بازدید از انبار کالا‌های اساسی استان با بیان اینکه برابر استاندارد‌ها کالا‌های اساسی از قبیل شکر، گندم، آرد، برنج و دیگر ملزومات مورد نیاز مردم استان تا ۳ ماه آینده تامین شده است گفت: شرایط حساس منطقه، کینه ورزی‌های دشمنان و زمان انتقال دولت هیچ خللی در تامین کالا‌های اساسی ایجاد نکرده و ذخایر کالا‌های اساسی در استان به موقع انجام می‌شود تا مردم بتوانند مایحتاج خود را تهیه کنند.

آقای حیدری افزود: در خصوص تامین گندم هم هیچ مشکلی وجود ندارد و به مدد الهی اقتصاد در جهت صحیح درحال رونق گرفتن است.

وی همچنین از سیستم توزیع کالا‌های اساسی و اصناف هم خواست با درک شرایط موجود دقت لازم در رعایت حقوق مردم را به کارگیرند چراکه کنترل نظارت و ارزیابی در ذخیره و توزیع کالا‌های اساسی با دقت صورت می‌گیرد و با متخلفین برخورد جدی خواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان هم از توزیع ۳ هزار و ۴۰۰ تن برنج و ۳ هزار تن شکر از ابتدای سال تاکنون در سطح استان خبر داد و افزود: درحال حاضر هم ۲ هزار و ۸۰۰ تن برنج و هزارتن شکر در انبار کالا‌های اساسی استان ذخیره شده است که به موقع توزیع می‌شود تا مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

آقای محمدی درخصوص ذخایر گندم هم گفت: برای مصرف ۳ ماه آینده استان ذخایر مطلوبی از این کالا داریم و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی همچنین از تامین و حمل به استان ۲ هزار تن کالای اساسی دیگر در آینده نزدیک خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار