رئیس هیات گلف استان قم در انتصابی تازه ویدا فرحان را به عنوان نایب‌رئیس جدید بانوان این هیات ورزشی معرفی و منصوب کرد.
کد خبر: ۹۹۳۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸ 13 September 2021

به گزارش تابناک قم، جلسه‌ تودیع نایب‌رئیس سابق و معارفه نایب‌رئیس جدید بانوان هیات گلف استان قم با توجه به وضعیت پیک کرونا با حداقل نفرات و توجه ویژه به دستورالعمل‌های بهداشتی امروز در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

در این جلسه با حضور روح‌الله رمضانی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم و رضا دلاوری رئیس هیات گلف از زحمات و تلاش‌های اعظم خودکار نایب‌رئیس سابق هیات قدردانی و ابلاغ ویدا فرحان به عنوان نایب‌رئیس جدید این هیات ورزشی به وی اعطاء شد.

روح‌الله رمضانی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان با تقدیر از هیات گلف استان به عنوان یکی از هیات‌های مدال‌آور و قهرمان‌پرور در ورزش قم، ابراز امیدواری کرد گلف قم با تعاملات این هیات، شهرداری و اداره کل منابع طبیعی، سرانجام صاحب زمین اختصاصی این رشته شده و جمعیت ورزشکار این هیات بیش از پیش افزایش یابد.

همچنین دکتر رضا دلاوری رئیس هیات گلف استان قم که از سال 1395 ریاست هیات گلف استان قم را بر عهده دارد و دوره دوم ریاست وی از اسفند ماه سال 1399 آغاز شده، در این مراسم ضمن تقدیر از مسوولان سابق هیات افزود: علیرغم پیشرفت هفت رتبه‌ای هیات گلف از رتبه هفدهم به دهم، اما این هیات تا وضع ایده‌آل همچنان فاصله دارد.

دلاوری ابراز کرد: امیدوارم با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان قم، استانداری و سایر دستگاه‌های مسوول، این فاصله روز به روز کاهش یافته و اهداف مد نظر به سرعت محقق شود.

در ادامه این جلسه نوبت به نایب‌رئیس جدید هیات گلف استان قم رسید و ویدا فرحان در سخنانی اظهار کرد: از عزیزانی که پیش از این برای تحقق اهداف و برنامه‌های گلف قم تلاش کرده‌اند صمیمانه قدردانی می‌کنم و امیدوارم با همبستگی بانوان هیات، بار دیگر شکوفایی و مدال‌آوری این رشته به ویژه در بخش زنان را شاهد باشیم.

فرحان ابراز کرد: امیدوارم با حمایت دکتر دلاوری و اداره کل ورزش و جوانان استان قم و تعاملی که با حوزه معاونت بانوان اداره کل و دیگر بخش‌ها خواهیم داشت، هیات گلف قم بتواند با بهره‌گیری از مربیان با دانش این رشته و جذب استعدادها زمینه‌ساز مدال‌آوری مجدد بانوان گلف‌باز قم شود.

حکم نایب‌رئیسی ویدا فرحان توسط مسوولان در حالی به وی اعطاء شد که فرحان دارای مدرک دکترای تخصصی بیومکانیک ورزشی از دانشگاه خوارزمی تهران است و از سال 1396 به عنوان کارشناس ورزش زنان در معاونت بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم فعالیت می‌کند.

همچنین مسوولیت دبیرخانه سلامت و پیام‌گزار سلامت اداره کل ورزش و جوانان، نایب‌رئیسی هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی از دیگر سوابق ویدا فرحان است، ضمن اینکه وی دارای مدرک مربیگری در رشته‌های آمادگی جسمانی، دوومیدانی، بازی‌های بومی محلی و ورزش درمانی در آب و مدرک داوری فوتبال و بازی‌های بومی محلی است.

فعالیت به عنوان مدرس دروس تخصصی تربیت‌بدنی در دانشگاه، مدیر اجرایی همایش ملی تازه‌های پژوهش در علوم ورزشی، عضویت هیات رئیسه و کمیته علمی همایش ملی تازه‌های پژوهش در علوم ورزشی و چاپ و ارائه مقالات متعدد در زمینه تربیت‌بدنی از دیگر سوابق ویدا فرحان نایب‌رئیس جدید هیات گلف استان قم به شمار می‌رود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار