مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر قم خطاب به شیمیدری‌ها گفت: امیدوارم بعد از چند دوره تلاش، امسال بتوانیم هم در سوپر لیگ بسکتبال آقایان و هم در لیگ برتر بانوان به فینال برسیم و آنچه شایسته خودتان است تحقق یابد.
کد خبر: ۹۹۴۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲ 19 September 2021

به گزارش تابناک قم، کمتر از یک ماه دیگر به شروع فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان ایران باقی مانده و یکی از تیم‌های مدعی این فصل شیمیدر قم است که از مدت‌ها قبل تمرینات آماده‌سازی خود را زیر نظر مهران شاهین‌طبع آغاز کرده و با تدارک وسیع در فکر حضور قدرتمند در این لیگ است.

شیمیدری‌ها حتی مراسم رونمایی از پیراهن خود برای فصل ۱۴۰۰ را برگزار کردند تا از هر نظر مهیای لیگ جدید باشند، لیگی که هم تیم بانوان و هم تیم مردان شیمیدر در آن حاضر هستند و هنریک درغوکاسیان مدیرعامل باشگاه شیمیدر در این خصوص اظهار کرد: در مجموعه شیمیدر سعی شده حضور تمام دوستان و عزیزانی در باشگاه و سطوح مختلف شرکت‌ها و قطب‌های صنعتی بر اساس شایسته‌سالاری باشد، بر این اساس همچنان از تمام کسانی که به کارشان اعتقاد دارند به حضور در مجموعه شیمیدر دعوت می‌کنیم.

۱۲ سال در خدمت بسکتبال

وی با بیان اینکه ۱۲ سال است که در خدمت بسکتبال هستیم، اضافه کرد: از امیرحسین صفرزاده که در این سال‌ها در مجموعه ما حضور دارد و از تک تک کسانی که امسال به ما لطف کردند و در شیمیدر حضور پیدا کردند تشکر می‌کنم، به ویژه اینکه افتخار داریم در خدمت بانوان بسکتبالیست هم هستیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر قم افزود: این یک مسوولیت و وظیفه بود که حضور بانوان را زودتر از این در مجموعه شیمیدر داشته باشیم ولی شرایط به گونه‌ای بود که اصلا امکان آن فراهم نبود تا امسال که دل به دریا زدیم و بدون برنامه‌ریزی قبلی در واپسین لحظات در هیات مدیره تصمیم گرفتیم که بانوان هم به مجموعه ما اضافه شوند.

وی بیان کرد: ان‌شاءالله این حضور تیم بانوان را مداوم در کنار خودمان داشته باشیم، چنانکه در بخش آقایان چند سالی است که تیم‌داری می‌کنیم و اکثر نفرات تیم در این سال‌ها کنار ما بوده‌اند، آنچه که می‌ماند خاطراتی است که در میدان رقابت خلق می‌شود و با حضور در کنار همدیگر این خاطرات را به وجود می‌آوریم، همچنین نسبت به هم متعهد باشیم که این دوستی‌ها را تحکیم می‌بخشد.

درغوکاسیان تصریح کرد: حرف من همیشه این است که سعی کنیم همواره خودتان باشید، نگاه نکنید که فقط برای یک مجموعه و تیم تلاش کنید، شما اگر توانستید خودتان را نشان بدهید و از توانایی‌های خود استفاده کنید و برای سربلندی خودتان بجنگید، آن وقت می‌توانید برای توانمندی و موفقیت مجموعه هم موثر باشید.

وی با بیان اینکه امیدوارم در لیگ برتر بسکتبال آقایان و بانوان به جام قهرمانی برسیم، افزود: امیدوارم سال‌های سال کنار هم باشیم که این به توانایی‌های شما باز می‌گردد، بحث قهر و آشتی اصلا در این تیم وجود ندارد، باید تمام تلاش‌تان را بکنید و بتوانید حداقل جایگاه خودمان را حفظ کنید، ما هم در کنارتان هستیم و خواهیم بود چون همیشه به شخصه سعی کردم با تمام بازیکنان تیم مثل یک دوست باشم، شما هم اگر مشکلی دارید حتما در میان بگذارید، با یکدیگر صمیمی باشید و دوستی‌ها را بیشتر کنید که این موضوع به کاری که انجام می‌دهید رونق می‌دهد.

مجموعه شیمیدر با تمام قدرت کنار شما خواهد بود

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر قم عنوان کرد: از آقای زاجکانی دوست و یار عزیزم که به عنوان یکی از بهترین و عزیزترین دوستان من در طول زندگی بوده و بیش از ۲۰ سال است کنار هم هستیم تشکر می‌کنم، واقعا یادم نمی‌آید تصمیمی در مجموعه گرفته باشم که ایشان مخالفت کرده باشد، همین چیزهاست که باعث شد پایه‌های زندگی هر کدام از ما مستحکم‌تر شود.

وی با قدردانی از از مدیران واحدها و شرکت‌های مختلف شیمیدر، تصریح کرد: زحمات این عزیزان محور اصلی کار است که به ما کمک می‌کند از پس هزینه‌های سنگین بسکتبال برآییم، ما یک باشگاه خصوصی هستیم، بودجه‌ای از جایی نمی‌گیریم و در واقع حضور در بسکتبال برای ما فقط هزینه است.

درغوکاسیان ادامه داد: اگر پایه‌های کار را هدف‌دار بچینیم قطعا می‌توانیم از کنار حواشی بگذریم و از عهده آن برآییم، از مسوولان تیم‌ها، کادر فنی و بازیکنان تیم‌ها در تمام سطوح هم می‌خواهم با یک دیپلماسی حساب شده ارتباط با سایر باشگاه‌ها، فدراسیون و هیات‌ها را حفظ کنیم، اصلا نیاز به تنش نداریم و اگر موضوعی هم مطرح شده در سطح باشگاه بررسی می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر قم تاکید کرد: در مصاحبه‌های بعد از بازی‌ حتما در چارچوب مسابقه صحبت شود و هرگز وارد حاشیه نشوید که این موضوع برای باشگاه و آینده شیمیدر بسیار تعیین کننده و حائز اهمیت است، هر چقدر از تنش دور باشیم قطعا نتیجه بهتری می‌گیریم.

درغوکاسیان در پایان به اعضای تیم‌های بانوان و مردان شیمیدر گفت: برای تک تک شما آرزوی موفقیت دارم و تنها چیزی که تاکید می‌کنم اینکه بسیار جدّی در این مجموعه فعالیت‌تان را ادامه دهید و یقین بدانید مجموعه شیمیدر هم صد در صد با تمام قدرت کنار شما خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار