اردوی تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم برای نخستین بازی از فصل جدید مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور از امروز آغاز شد.
کد خبر: ۹۹۴۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸ 19 September 2021

به گزارش تابناک قم، تیم رعد پدافند هوایی قم مدافع عنوان قهرمانی فصل 1399 رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور باید روز پنجشنبه اول مهر ماه در نخستین هفته فصل جدید این بازی‌ها در قم به میدان برود، به همین منظور رعدی‌ها از امروز اردوی اصلی منتهی به بازی اول را آغاز کردند.

آغاز این اردو با حضور سیدبهادر زکی‌زاده سرمربی تیم ملی بدمینتون ایران حال و هوای ویژه‌ای داشت و شاگردان محمدرضا مطیع در تیم رعد پدافند هوایی قم دو ساعت در تالار بدمینتون فرهمندموحد قم تمرین کردند تا مهیای نخستین بازی این فصل برابر نماینده سیستان و بلوچستان شوند.

بازی‌های فصل جدید لیگ برتر بدمینتون با حضور هشت تیم به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود و تیم‌ها در مدت ۱۴ هفته با یکدیگر رقابت می‌کنند، در حالی که تیم رعد پدافند هوایی قم با تغییرات اندک گام به دوره جدید این مسابقات گذاشته و یکی از مدعیان کسب مقام قهرمانی فصل ۱۴۰۰ به شمار می‌رود.

از اردوی رعد پدافند هوایی قم خبر رسید که فرزین خانجانی و نیما رستم‌پور دو بازیکن شاخص این تیم در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور رسما از این تیم جدا شده و راهی سایر رقبا شده‌اند، اما رعدی‌ها که امتیاز استفاده از بازیکنان سرباز را دارند، بازیکنان شاخص دیگری نظیر صدرا صادقی و مهران شهبازی را جایگزین آنها کرده‌اند.

همچنین نفرات مطرح و موفقی همچون مسعود پیروزی، محمد پایروند و امیر قاسمی که از مهره‌های کلیدی رعد در لیگ قبل بودند و نقش تعیین کننده‌ای در قهرمانی این تیم داشتند امسال با رعدی‌ها کماکان همکاری خود را ادامه می‌دهد و چهره‌های آینده‌دار بدمینتون قم نیز در کنار آنها عضو تیم هستند.

استارت فصل ۱۴۰۰ مسابقات لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور از روز پنجشنبه اول مهر ماه رسما زده می‌شود و تیم رعد پدافند هوایی قم که در دوره قبل به مقام قهرمانی دست یافت، نخستین بازی خود را را در این روز به میزبانی سالن فرهمند موحد قم برابر نماینده سیستان و بلوچستان انجام می‌دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار