عضو هیئت‌ رئیسه شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد؛
نرجس نیازمند گفت: حمایت از شهرداری برای اجرای طرح‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های شورای شهر است.
کد خبر: ۹۹۵۴۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷ 21 September 2021

به گزارش تابناک قم، نرجس نیازمند ،عضو هیئت‌ رئیسه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌ها برای رفع نیاز‌های شهری اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر برنامه‌ریزی کرده‌اند، تا جایی که از لحاظ بودجه‌ای برای شورای شهر امکان داشته باشد شهرداری را حمایت می‌کنیم.

او با بیان این که در حال حاضر مشکلی در تأمین اعتبارات وجود ندارد، افزود: بر اساس درخواست مدیران و شهروندان در مناطق مختلف شهری، تأمین بودجه اتفاق افتاده که این مهم نشان‌دهنده حمایت‌های خوب شورا از شهرداری است.

عضو شورای اسلامی شهر قم، به تعامل شورای شهر و شهرداری اشاره کرد و گفت: از ابتدای آغاز فعالیت شورا تاکنون همکاری مثبت و دوجانبه‌ای بین شورا و شهرداری برای حل معضلات و مشکلات مردم وجود داشته است که امیدواریم این تعامل مثبت ادامه یابد.

به گفته او بودجه شهرداری قم به‌عنوان یک کلان‌شهر، بودجه بالایی نیست که باید در این زمینه برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام شود، به‌طوری‌که بتوان پروژه‌های شهری که در سال‌های گذشته انجام‌شده و یا در دست اقدام است را به نتیجه برسانیم.

عضو کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر قم بیان کرد: دغدغه‌هایی داریم که پروژه‌های نیمه‌تمام و برخی از پروژه‌های بسیار مهم که زندگی مردم را در آن منطقه یا محلات دچار چالش کرده است تکمیل و مشکلات موجود نیز برطرف شود.

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر قم در پایان تاکید کرد: حمایت از شهرداری برای اجرای طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی از اولویت‌های شورای اسلامی شهر و کمیسیون برنامه‌وبودجه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار