نائب رئیس اتاق اصناف مرکز استان قم از ارائه تخفیف در پرداخت عوارض صنفی منوط به تزریق دو دوز واکسن کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۹۶۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶ 25 September 2021

به گزارش تابناک قم، بیت الله کریمی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به تداوم بازرسی های بازرسان اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی بیان کرد: یکی از برنامه های اتاق اصناف قم، پیگیری تکمیل واکسیناسیون همه اصناف علیه بیماری کروناست.

وی افزود: تا پیش از برداشته شدن محدودیت سنّی در تزریق واکسن، حدود شش هزار نفر از اصناف مختلف قم نسبت به واکسینه کردن خود اقدام کرده بودند.

نائب رئیس اتاق اصناف مرکز استان همچنین ادامه داد: برآورد فعلی این است که حدود ۲۰ هزار نفر از شاغلان در اصناف مختلف واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

کریمی در عین حال خاطر نشان کرد: از اتحادیه های تحت پوشش اتاق اصناف قم خواسته ایم بر اساس رسته های شغلی نسبت به تشویق بیشتر اصناف مختلف برای دریافت واکسن کرونا اقدام کنند و در این زمینه راهکارهای تشویقی در نظر بگیرند.

وی اضافه کرد: البته هیئت رئیسه اتاق اصناف مرکز استان نیز بسته های تشویقی کلی برای همه واحدهای صنفی در نظر گرفته که یکی از این بسته ها، ارائه ۱۵ درصد تخفیف در پرداخت عوارض صنفی از ابتدای مهر ماه تا پایان آذر ماه در ازای ارائه کارت واکسن است.

نائب رئیس اتاق اصناف مرکز استان سپس اظهار کرد: بدیهی است بسته های پیشنهادی تشویقی برای گسترش واکسیناسیون در اصناف مختلف پس از تصویب نهایی در کمیسیون نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اجرایی خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار