استاندار قم با تاکید بر اهمیت سلامت دانش‌آموزان، گفت: در کنار سلامت دانش آموزان استان که موضوعی بسیار مهم است، دنبال ارتقاء کیفیت آموزش و استمرار آموزش‌های حضوری نیز هستیم، و در کوتاه مدت به این هدف خواهیم رسید.
کد خبر: ۹۹۶۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲ 25 September 2021

بهرام سرمست روز شنبه در آیین شروع سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ در هنرستان ماندگار قدس قم با اشاره به اینکه در دوران کرونا از طریق ارائه نرم افزارهایی مانند شاد مشکل‌های آموزشی دانش آموزان تا حدودی جبران شد، اظهار داشت: چون آموزش حضوری ضروری است، دنبال شرایطی هستیم که این امکان را فراهم کنیم، و برای این منظور نیز تاکید شده که در اِعمال و رعایت پروتکل‌ها نهایت دقت صورت گیرد.

وی با بیان اینکه توسعه امر واکسیناسیون به صورت عمومی و گسترده و با جدیت در استان دنبال می‌شود، یادآور شد: شرط سِنی از شرایط واکسیناسیون حذف شده و همه اقشار بالای ۱۷ سال جامعه می‌توانند واکسن دریافت کنند.

وی اضافه کرد: زمینه واکسینه کردن فرزندانمان هم برای آموزش حضوری فراهم شده‌است.

سرمست همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: امروز کار آموزش در سطح استان آغاز می‌شود، ولی شیوه آن غیرحضوری است، تمام تلاش‌ها بر این است، آموزش حضوری را هر چه سریع‌تر آغاز کنیم، و با انجام واکسیناسیون، خانواده‌ها و والدین فرزندان خود را با خیال راحت به کلاس درس بفرستند.

وی افزود: در کنار بحث سلامت دانش‌آموزان که بسیار اهمیت دارد، دنبال ارتقاء کیفیت آموزش و استمرار آموزش‌های حضوری نیز هستیم و این‌ها هدف‌هایی است که در کوتاه مدت به آنها خواهیم رسید.

سرمست اهمیت مهارت محوری و کاربردی بودن آموزش‌های دانش‌آموزان را مورد توجه قرار داد و گفت: فرزندان ما که آینده سازان این کشور هستند، باید با آموزش‌هایی که دریافت می‌کنند، توانمندی و مهارت لازم را برای پیشرفت این مملکت کسب کنند.

در سال تحصیلی جدید، ۲۸۰ هزار دانش‌آموزان در سطح این استان سال تحصیلی جدید را با شعار استمرار آموزش، ارتقاء کیفیت و تضمین سلامت آغاز می‌کنند، بیش از یک هزار و ۴۰۰ کد واحد آموزشی در قم فعال است و ۱۶ هزار فرهنگی در این واحدها مشغول آموزش و فعالیت هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار