پست ها را به مدیران ضعیف ندهید

نماینده مردم شیراز و زرقان با بیان اینکه اولویت امروز کشور برای برون‌رفت از مشکلات به‌کارگیری نیروهای متخصص، توانمند و با انگیزه است، اظهار داشت: نباید فرصت کوتاه خدمت به مردم، محلی برای آزمون و خطای برخی مدیران ضعیف شود چراکه در دولت قبل این فرصت‌سوزی‌ها برای کشور مشکل ایجاد کرده و مردم از مدیران ناکارآمد خسته و گلایه‌مند هستند.
کد خبر: ۱۰۰۶۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸ 02 November 2021

تابناک فارس به نقل از تسنیم: جعفر قادری با بیان اینکه اولویت امروز کشور برای برون‌رفت از مشکلات به‌کارگیری نیروهای متخصص، توانمند و با انگیزه است، اظهار داشت: نباید فرصت کوتاه خدمت به مردم، محلی برای آزمون و خطای برخی مدیران ضعیف شود چراکه در دولت قبل این فرصت‌سوزی‌ها برای کشور مشکل ایجاد کرده و مردم از مدیران ناکارآمد خسته و گلایه‌مند هستند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس ادامه داد: مردم با انگیزه و امید برای بهبود شرایط به دولت انقلابی رای داده‌اند و امروز وظیفه همه مدیران ارشد دولت است که با انتخاب درست و به‌موقع مدیران توانمند در جهت بازگرداندن اعتماد و امید به مردم‌گام‌های اساسی و مهم بردارند.

 

قادری با بیان اینکه مجلس با برنامه‌ریزی دقیق و ارتباط با نخبگان و وضع قوانین راهگشا به‌دنبال بهبود شرایط است، افزود: مدیران دولت انقلابی باید با رفتارهای عاقلانه در عزل و نصب‌های مدیریتی اقدام کنند و به‌دور از حاشیه مدیران توانمند را برای کمک به کشور به‌کار گیرند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اضافه کرد: امروز کشور نیازمند اقدامات و مدیریت عاقلانه و جهادگونه و کارهای انقلابی و عاقلانه است، نباید باحضور برخی مدیران ضعیف در خدمت به مردم فرصت‌سوزی کرد. مجلس یازدهم با انگیزه است و برای بهبود شرایط در کنار مدیران توانمند برای بهبود شرایط اقدامات انقلابی کار خود را ادامه خواهد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار