مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:

نظارت بر بازار شب یلدا با قوت ادامه دارد

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار شب یلدا تا پایان آذر ماه در کلیه شهرستان‌های استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۷۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴ 19 December 2021

نظارت بر بازار شب یلدا با قوت ادامه دارد

قهرمان شاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس سیاست‌های شورای تحول سازمان تعزیرات حکومتی اجرای طرح گشت ویژه شب یلدا در تمامی استان‌ها از ٢٠ آذر ماه آغاز شده است.

وی افزود: در استان کرمانشاه نیز نظارت بر بازار شب یلدا با برنامه ریزی‌ها و تشکیل گشت‌های مشترک در دو نوبت صبح و بعد از ظهر با همکاری دستگاه‌های نظارتی اتاق اصناف و همچنین بازرسان صنعت، معدن، تجارت و سایر دستگاه‌های نظارتی انجام می‌شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در ادامه خاطر نشان کرد: تعدادی پرونده هم در این راستا تشکیل شده و دستورالعمل‌های لازم در این خصوص به کلیه شهرستان‌های تابعه اعلام شده است، به همین منظور شهرستان‌ها خبر‌های اجرایی را ارسال و پرونده‌های تشکیل شده نیز در سیستم اداره کل در سطح استان ثبت می‌شود.

شاهی در ادامه یادآور شد: در این ایام روزانه ١۵ الی ١۶ پرونده و تا کنون جمعا ١٠٠ الی ١۵٠ پرونده تشکیل دادیم.

وی برخورد با متخلفان را بر اساس قانون اعلام کرد و گفت: تعزیرات حکومتی یک دستگاه رسیدگی کننده و اجرای احکام بر اساس قانون است، همچنین در این ایام نظارت بر خبازی‌ها به منظور جلوگیری از کم فروشی و گران فروشی در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار