کرونا جان 400 جهرمی را گرفته است

رحمانیان گفت: در طول شیوع بیماری کرونا، تعداد ۴۰۰ شهروند جهرم و خفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۱۰۴۵۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱ 16 May 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: «محمد رحمانیان»، امروز (دوشنبه ۲۶ اردیبهشت) در مراسم گرامی داشت روز «استاد» که در دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار شد، گفت: بی شک اساتيد نقش اساسی در ترويج دانش، رشد فكری و شخصيتی دانشجويان دارند و خروجی های خوب منوط بر آموزش صحيح و هدفمند اساتيد است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: در جهت بهبود آموزش ها و توسعه، پربار کردن کلاس ها بسیار موثر است زیرا دانشجویان اصلی ترین گیرنده آموزش هستند.

 

وی با اشاره به اینکه در ۲ سالی که گذشت شرایطی سخت در وزارت بهداشت حاکم بو و شهرستان جهرم هم مانند سایر شهر های ایران شرایط سختی را پشت سر گذاشت، عنوان کرد: در جهرم نزدیک به ۱۵۰ هزار تست کرونا گرفته شد و ۵۰ هزار نمونه مثبت داشتیم.

 

وی با اشاره به اینکه در این مدت نزدیک به ۹ هزار نفر بیمار مبتلا در بیمارستان پیمانیه جهرم بستری شدند، خاطرنشان کرد: در دوران کرونا بیش از ۴۰۰ نفر بر اثر بیماری کرونا فوت شدند که ۳۱۱ مورد آن مربوط به جهرم بود که اکثرا از سالمندان بودند.

 

رحمانیان گفت: در دوران کرونا در قسمت بالینی پزشکان و متخصصین ما تلاش مضاعف داشتند، با توجه به مهم بودن بحث بالینی آموزش ها در اپیدمی کرونا بصورت حضوری در بیمارستان ها برگزار شد و خللی در آن وارد نشد.

 

وی گفت: در دوران کرونا آموزش ها بصورت مجازی بود و اساتید علوم پایه دانشگاه در این زمینه تلاش های بسیار داشتند و با زیر ساخت های آموزشی مجازی که ایجاد شد، آموزش ها با کیفیت بالا ارائه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار