انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات به مشهد

فرمانده انتظامی مشهد گفت: مأموران اداره عملیات ویژه فرماندهی انتظامی مشهد در یک اقدام اطلاعاتی به خبری مبنی بر قاچاق اسلحه و مهمات به مشهد دست یافتند.
کد خبر: ۱۰۸۴۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸ 28 December 2022

به گزارش تابناک رضوی، سرهنگ احمد نگهبان با بیان این خبر افزود: پلیس در این عملیات ضربتی با تحقیقات گسترده ۴ متهم مرتبط با قاچاق اسلحه را شناسایی و پس از ردزنی‌های دقیق مشخص شد این افراد با یک دستگاه خودروی سواری از شمال کشور به مقصد مشهد در حرکت هستند.

وی افزود: مأموران انتظامی با کنترل و مراقبت‌های پوششی متهمان را حوالی مشهد در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

نگهبان افزود: پلیس در این عملیات ضربتی ۷ قبضه اسلحه ساچمه‌ای، ۸ فشنگ ساچمه‌ای، یک قبضه قنداق وینچستر و یک قبضه شمشیر را کشف کرد. تحقیقات درباره این پرونده با دستورات تخصصی مقام قضائی ادامه دارد.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: پلیس در این عملیات ضربتی با تحقیقات گسترده ۴ متهم مرتبط با قاچاق اسلحه را شناسایی و پس از ردزنی‌های دقیق مشخص شد این افراد با یک دستگاه خودروی سواری از شمال کشور به مقصد مشهد در حرکت هستند.

وی افزود: مأموران انتظامی با کنترل و مراقبت‌های پوششی متهمان را حوالی مشهد در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

نگهبان اظهار کرد: پلیس در این عملیات ضربتی ۷ قبضه اسلحه ساچمه‌ای، ۸ فشنگ ساچمه‌ای، یک قبضه قنداق وینچستر و یک قبضه شمشیر را کشف کرد. تحقیقات درباره این پرونده با دستورات تخصصی مقام قضائی ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار