باند سارقان در فارس منهدم شد

رئیس پلیس آگاهی فارس از دستگیری سارقان سابقه دار و کشف ۲۴ فقره سرقت خودرو خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۲۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲ 15 February 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: سرهنگ کاووس حبیبی گفت: در راستای طرح ضربتی برخورد با سارقان سابقه دار و با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مشخص شد یکی از سارقان سابقه دار خودرو ضمن تشکیل باند سرقت، در حال فعالیت و سرقت خودرو می‌باشد.
وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت خودرو پلیس آگاهی استان فارس قرارگرفت.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: با تلاش مستمر کارآگاهان، پس از ۴۸ ساعت کار شبانه روزی و تعقیب، در نهایت متهم طی یک عملیات ضربتی در اطراف شیراز دستگیر و ۲ دستگاه خودرو سرقتی کشف شد.
سرهنگ حبیبی افزود: در ادامه تحقیقات تکمیلی، ۹ نفر دیگر از همدستان این سارق نیز طی عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند که در بازجویی‌های پلیسی به ۲۴ فقره سرقت خودرو در استان‌های فارس، خراسان رضوی، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان اعتراف کردند.
وی با بیان اینکه در این خصوص تعدادی از شکات شناسایی و صحنه‌های سرقت بازسازی شد، گفت: سارقان نیز با انجام تحقیقات تکمیلی به دادسرا اعزام و از آن طریق روانه زندان شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس هشدار داد: شهروندان به منظور پارک خودرو از پارکینگ‌های موجود در سطح شهر استفاده و از بجا گذاشتن سوئیچ بر روی خودرو به حالت روشن حتی برای چند لحظه خود داری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار