خط کشی 260 کیلومتر از محورهای مواصلاتی قاینات

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای قاینات از خط کشی 260 کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان در مردادماه امسال و قبل از آغاز سفرهای اربعین حسینی و ایام شهادت امام رضا (ع) خبرداد.
کد خبر: ۱۱۲۴۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲ 05 September 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی و به نقل از خبرگزاری فارس، رامین رقابتی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قاینات امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: طی مردادماه سال جاری بیش از ۲۶۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان خط کشی شد.

وی با اشاره به اینکه ارتقای ایمنی محور‌ها از اولویت‌های اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قاینات است افزود: هدف از خط‌کشی راه‌ها ارتقای ایمنی عبور و مرور و همچنین آگاهی دادن به کاربران جاده‌ای هنگام رانندگی است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قاینات اظهار کرد: برای اجرای این حجم از خط کشی ۵۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شد.

وی افزود: یکی از مهمترین دغدغه‌های اجتماعی همواره کاهش سوانح جاده‌ای، تلفات جانی و مالی ناشی از آن بوده که تحقق این هدف علاوه بر افزایش ضریب ایمنی تردد از طریق نصب و نگهداری علائم و تابلو‌های مختلف جاده‌ای، با فرهنگ‌سازی و تشویق کاربران جاده به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی امکان‌پذیر است.

رقابتی ادامه داد: خط‌کشی راه‌ها ضمن این که از ضروری‌ترین نوع علائم ایمنی است از عوامل اصلی منظم‌کردن حرکت وسایل‌نقلیه و آگاهی‌دادن به مترددین جاده‌ای نیز هست لذا از مهمترین عوامل برای ایمنی جاده‌ها محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار