تبلیغات رسانه‌ای، به رژیم صهیونیستی تنفس مصنوعی می‌دهد

امام جمعه موقت بیرجند گفت: امروز تبلیغات رسانه‌ای به استعمار، استکبار و صهیونیستی که نفس‌هایشان به شماره افتاده است، تنفس مصنوعی می‌دهد و ما امروز نباید در مقابل دشمن منفعل بمانیم بلکه باید حالت تهاجمی داشته باشیم.
کد خبر: ۱۱۳۰۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷ 06 October 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین مهدی رحیم آبادی، امام جمعه موقت بیرجند امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تاکید بر اتصال امت با ولایت و این جایگاه الهی اظهار کرد: شعار جریان استعماری عصر حاضر این است که تفرقه بینداز و حکومت کن، اما این فقط مربوط به زمان کنونی نیست بلکه از گذشته هم دشمن با همین ترفند بین حاکمیت، مردم و ولایت فاصله می‌انداخت.

وی تفرقه انداختن بین امت و ولایت و همچنین بین جامعه و کشور‌های اسلامی را راهبرد اصلی دشمنان دانست و تصریح کرد: دشمن می‌خواهد با تفرقه انداختن نگذارد کشور‌های اسلامی متحد باشند و جبهه آخرالزمانی در اسلام تشکیل شود.

خطیب جمعه مرکز خراسان جنوبی در ادمه بیان کرد: بزرگترین راه و جهاد در حال حاضر مقابله عملی و گفتاری با شعار تفرقه بینداز و حکومت کن است و امروز یاوران امام زمان (عج) و شهدا و، ولی فقیه و منتظران و ارادتمندان به جبهه مقاومت باید هر کدامشان یک رسانه قوی و آگاه باشند که نه تنها تحت تاثیر اخبار آلوده دشمن قرار نگیرند بلکه پادزهر و نقطه مقابل آن را آماده و با حالت تهاجمی با دشمن مقابله کنند.

حجت الاسلام رحیم آبادی خاطرنشان کرد: امروز تبلیغات رسانه‌ای به استعمار، استکبار و صهیونیستی که نفس‌هایشان به شماره افتاده، تنفس مصنوعی می‌دهد و یک یا حسین (ع) تبلیغاتی و رسانه‌ای و معرفتی لازم است که این غده سرطانی ریشه‌کن شود.

امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در بیاینه گام دوم انقلاب بر امیدبخشی در جامعه تأکید فرمودند و ما امروز نباید در مقابل دشمن منفعل بمانیم بلکه باید حالت تهاجمی داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار